Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Neonlys til bilen... Hey folkens, er lige blevet færdig med min skyline, og skal have monteret noget Neonlys og bestilt nye fælge! Men hvor...
Styling
Oprettet:
21. jun 2015
Visninger:
1.372
props beskyttelse til phantom 2 passer de til dji f450. Hej. vil lige høre om der er nogle der ved om de props beskytter man kan få til phantom 2, om de også passer til dji f4...
Styling
Oprettet:
25. jun 2015
Visninger:
265
Afdækningsmaske til spraymaling? Er der nogen som kan anbefale en lokal biks hvor disse typer mærker kan købes? Gerne til 1/10 eller mindre. http://p...
Styling
Oprettet:
26. jun 2015
Visninger:
409
Motorrum til en Ferrari 458 jeg kunne godt bruge en motor ( motor dummy) til min Ferrari 458 kaross, men dem jeg har kunne finde, er kun til japane...
Styling
Oprettet:
26. jun 2015
Visninger:
542
mærker til fg baja hvor kan man købe mærker til skjoldet til en fg baja. fg hobby har dem ikke suk.
Styling
Oprettet:
27. jun 2015
Visninger:
522
kan jeg mixe disse sammen? Hej. her til d.1 køber jeg denne bil: http://morfars.dk/products/sniper-rtr og jeg vil gerne mixe den med dette kar...
Styling
Oprettet:
29. jun 2015
Visninger:
494
Hvad hører den her Fg del henne? Er der nogen herude der kan fortælle hvad den her er indeunder jeg kan ikke finde den her nogen steder på nettet? Det...
Styling
Oprettet:
10. jul 2015
Visninger:
485
Køb af airbrush? Jeg står og vil til at komme lidt videre - fra at bare male med dåser, til noget lidt mere kreativt, tænker især på val...
Styling
Oprettet:
16. jul 2015
Visninger:
799
Fælgen skal trækkes ind Hej med dig. Det dersens offset har jeg ikke helt styr på, andet end at det vist nok skal have en negativ værdi, hvi...
Styling
Oprettet:
23. jul 2015
Visninger:
673
Sorte fælge til FG Baja ? Kan man få sorte fælge til FG Baja ? Nogen der har et link til en side som har lidt blandet udvalg evt., hvor prisen o...
Styling
Oprettet:
26. jul 2015
Visninger:
897
Lys/E-Maxx Hej Jeg vil gerne sætte lidt lys på min E-Maxx, men er lidt i tvivl om hvad der virker bedst og hvor jeg sætter det s...
Styling
Oprettet:
9. aug 2015
Visninger:
438
losi 8ight truggy, Karosse Hej... Jeg søger et nyt karosse til min losi 1/8 truggy. Vil gerne have et uden nitro huller. (El bil) Det skal vær...
Styling
Oprettet:
10. aug 2015
Visninger:
1.337
!!!!!!!HVILKEN hjemme side :D Halløjsa. sider og har købt en sniper rally den sorte og store version. den er Morfars. Er super glad for den. men k...
Styling
Oprettet:
16. aug 2015
Visninger:
832
saab karosse Hejsa :) Jeg står og mangler et Saab karosse til en skolemad.nu reklame bil :) det skal være 1/10 og gerne passe på en...
Styling
Oprettet:
19. aug 2015
Visninger:
523
Kyosho mp9e Hej RCG, vil vare høre om der er nogle herinde, som ved hvor man kan købe karosser og andre div. opgraderings dele. Tak
Styling
Oprettet:
19. aug 2015
Visninger:
411
led lys på taget fra ebay Hej vil prøve af sætte noget led på taget af min RANGER men er usikker på om det er de rigtig ting jeg køber og håber e...
Styling
Oprettet:
26. aug 2015
Visninger:
3.114
Vedr. Lygter Hej med jer. Jeg søger lygter til en Toyota cresta gx 71. Nogen forslag til hvor de kan købes og om de findes? Hvilke...
Styling
Oprettet:
31. aug 2015
Visninger:
600
Lappe huller i skibsdæk? Hey Skibsbyggere... Jeg har en gammel Billing Neptun, som der er lavet 2 store kraterer i fordækket på. Hvordan pokk...
Styling
Oprettet:
1. sep 2015
Visninger:
440
lave led lys til slash 4x4 Hey gutter har en slash 4x4 med lygteholder foran og bagpå til 4 forpærer og 2 bagpærer men synes det er en noget vild...
Styling
Oprettet:
3. sep 2015
Visninger:
1.340
Airbrush lexan maling? Jeg har lånt en gamle airbrush så jeg kan prøve det. Jeg er bare lidt i tvivl med maling osv. Jeg har tænkt på at købe...
Styling
Oprettet:
25. sep 2015
Visninger:
1.125

Annonce