1.339 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
lave led lys til slash 4x4 lave led lys til slash 4x4
Hey gutter har en slash 4x4 med lygteholder foran og bagpå til 4 forpærer og 2 bagpærer men synes det er en noget vild pris for et færdigt sæt med 4 hvide og 2 røde pærer .. så ville høre jer om det er noget man selv kan ? Tror bare det skal køre over 9v batteri for nemheds skyld nogen der har ider eller ved hvor man måske kan få sådan noget lavet ?? Er forresten til 3mm pærer
0 synes godt om
apr 2015
Følger: 28 Følgere: 407 RC-enheder: 65 Annoncer: 9 Emner: 2 Svar: 305
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 21
Rode med ledninger når toppen skal af og på :)håber stadig du har det efter den 1 ??for så køber jeg sku sammen ned bunden du har
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 109 RC-enheder: 18 Emner: 16 Svar: 1.457
Jeg har selv haft det (se min Slayer 3.3 i min profil), og det er ret besværligt at montere dioder i, medmindre du borer huller igennem.
Det er et fedt karosse, men jeg vil anbefale et std. Illuzion karosse og så f.eks. en RPM Lightbar i stedet.
Anyway, spar de penge, ham Hart er en slambert
Du kan snildt lave diodelygter selv. Til Slash 4x4 plejer jeg at forbinde 2 hvide eller 3 røde i serie ad gangen og slutte det til ESC'en. Men hvis du kun skal have 2 baglygter, så skal du have fat i en formodstand uanset hvad.
Ellers kan du snuppe et lyssæt fra Ebay.
De her virker fint og er et fund til 65 kr.: http://www.ebay.com/itm/No-Solder-Realistic-Highlight-12-LED-Light-Kit-For-RC-Car-Truck-1-10th-Scale-NEW-/131461155443?hash=item1e9bb20a73
lave led lys til slash 4x4