3Racing LED og Dark Drifter lyssæt {{forumTopicSubject}}
Hej Rcg...
Jeg er ved at starte på et projekt hvor jeg vil lave en saftycar eller politi bil, hvor jeg så vil sætte lys på så den bliver så virkelig som mulig, men da det er første gang at jeg prøver at designe og måske også selv prøve at lave det hele (lys delen og male karrosseriet)...
Så jeg ville høre om der er nogen der har nogle gode råd/erfaringer med 3Racing LED light system drift og Dark drifter lyssæt?? Som er de lys sæt jeg har kigget lidt på og synes passer til projektet...
Den bil jeg vil bygge det op om er en HPI E10 (El bil)...
Valg af karrosseri og design er ikke færdig i nu, da det afhænger af mulighederne med lys, m.m.
håber at høre fra jer...
Mvh
Preben
jan 2007
Følger: 37 Følgere: 36 RC-enheder: 1 Emner: 14 Svar: 147
Men ved b2bonlineshop.dk kan du også få et rødt blink til at smide på taget.
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 4
Tak
Det vil jeg tænke lidt over om det skal være udvendige blink eller indvendige, havde bare ikke set at man kunne få dem som udvendige samlede blink... hvordan med at montere sættet, her tænker jeg på 3Racing og Dark drifter??
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
3racing sættet skal sættes mellem ESC og modtager samt mellem servo og modtager. Det giver en fandens masse kabelrod under karossen. Og for at gøre det værre så virker 3racing ikke med Acoms 2.4GHz sæt.
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
3racing kan blinke til den side du kører til (almindeligt blinklys som vi kender det fra 1:1 biler)
Dark Drifter sættet kan lave blitz på kryds og tværs som du kan se her: http://www.rcgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6943
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 4
J - RCDrift
okay tak : )
Men der er vel ikke noget i vejen for at have begge sæt i bil?? Udover nok at farve ruderne sorte så alle kablerne ikke kan ses...
nej det er ikke et 2,4GHz sæt der hører med til bilen, så det er nok bare om jeg kan samle det hele der sætter begrænsningerne...
3Racing LED og Dark Drifter lyssæt