Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Airbrush hvid hvordan Jeg kæmper lidt med at få mine biler i sådan en helt papir hvid farve. De ender altså med at blive en smule grå i det. ...
Styling
Oprettet:
25. sep 2015
Visninger:
985
andre fælge til E-Revo 1/16 Hej kan der fås andre fælge til en e-revo 1/16 der er bredere evt link mvh jan
Styling
Oprettet:
4. okt 2015
Visninger:
718
Frankenslash Ok, indrømmet... Det her er nok en misforståelse på mere end een måde, men jeg synes den ser fed ud... :-) Ved endnu...
Styling
Oprettet:
16. okt 2015
Visninger:
1.074
Male en karosse Hej Hvis man nu køber en klar karosse og gerne vil have den malet.... Skulle der så være nogen herinde som kender no...
Styling
Oprettet:
18. okt 2015
Visninger:
936
Karosse Hej folkens. Jeg er ny til det her med RC så bær lige over med det. Jeg har en Sniper og min karosse er jeg ikke ti...
Styling
Oprettet:
28. okt 2015
Visninger:
1.283
RC nummerplader Hej der ude jeg søger et sæt nummerplader til en bil jeg er ved at gøre færdig og synes ikke rigtig jeg kan finde noget...
Styling
Oprettet:
29. okt 2015
Visninger:
1.076
Oy klistermærker (Hvor) Hej. Jeg er stadig ved at færdiggøre mit g44 vandfly! Og byggeriet går glimrende fremad :) Men er kommet til det pun...
Styling
Oprettet:
30. okt 2015
Visninger:
812
Karosse :) Hej Er der nogle som ved om den er nem at putte lygter i? Evt forklar lige hvordan, eller hvad der skal til :) ht...
Styling
Oprettet:
5. nov 2015
Visninger:
997
Wheelie bar til Himoto Hej RCG. Jeg har købt en Himoto Raider Monstertruck 1/8, men mangler en wheelie bar, syns ikke jeg kan finde et sted d...
Styling
Oprettet:
17. nov 2015
Visninger:
695
Airbrush til ABS plast Jeg skal have malet en kaross som er lavet af ABS plastik. Jeg vil gerne male den med min Airbrush, men er der noget ...
Styling
Oprettet:
26. nov 2015
Visninger:
1.681
Hvor ka købe ? Eller nogle der har noget til at ligge de vil af med Søger de hjul og udstødning hvor ka købe dem ? Eller er nogle der noget til at ligge ?
Styling
Oprettet:
2. dec 2015
Visninger:
963
hjemmesider med rally gejl 1/10 kender i nogle gode sider med rally gejl karroser og støddæmpere og andre ting
Styling
Oprettet:
3. dec 2015
Visninger:
770
1/14 dukker/figurer nogen der ved hvor man kan købe figurere eller dukker i 1/14 søger en mand og en dame/pige og de skal sidde i en buggat...
Styling
Oprettet:
14. dec 2015
Visninger:
460
Flyverdragt!! Så fik jeg lavet en flyverdragt til bilen... Fri for snask i elektronikken... Ja tak :D B) :P
Styling
Oprettet:
16. dec 2015
Visninger:
675
Fiat X 1/9 karos. Fås det. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en Fiat X 1/9 karos. Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre. Pft
Styling
Oprettet:
17. dec 2015
Visninger:
408
Søger Rc bil til styling Hej hvilken Rc bil vil være best til styling, somat sænke den, sætte en anden affjedring i og og diverse dele :)
Styling
Oprettet:
20. dec 2015
Visninger:
775
Dæk til 1.55 hjul Jeg er i gang med et lille byggeprojekt, men de dæk jeg har købt til mine 1.55 hjul bliver desværre nok alt for store. ...
Styling
Oprettet:
26. dec 2015
Visninger:
1.062
Projekt: Karosse Hej Jeg er i gang med en ny karosse. Nogle gode råd omkring hvordan man skære hullerne i toppen af bilen for få pinden...
Styling
Oprettet:
30. dec 2015
Visninger:
548
Lys Hvor mange kører egentlig med lys på deres rc bil og hvor meget lys har man i så fald på, da jeg har overvejet at lave ...
Styling
Oprettet:
9. jan 2016
Visninger:
1.434
Farve til Subaru wrc Hej folkens. Håber i nyder det igår og laver! Jeg håber også lige i har tid til at svare på et spørgsmål. En Su...
Styling
Oprettet:
12. jan 2016
Visninger:
1.011

Annonce