Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
axial yeti aka NIGHT CRAWLER så er der kommet et par nye billeder af projektet mærke blå 2.2 beadlock fælge med 2.2 gmade big horn crawler dæk og sp...
Styling
Oprettet:
9. jun 2018
Visninger:
840
HPI CRAWLER KING jeep body ja som overskriften siger leder jeg efter et hpi crawler jeep body men synes simpelthen at jeg ikke kan finde nogen kan...
Styling
Oprettet:
19. jun 2018
Visninger:
647
axial wraith Xtra Speed Steel stinger front Bumper hejsa rcg som overskriften siger har jeg ledt alle steder efter sådan en fætter her uden held så hvis der er en venlig ...
Styling
Oprettet:
24. jun 2018
Visninger:
678
Sommernummerferieplader :/ Hej alle I kreative skala-nørder. Snart smutter jeg på sommerferie - og altså også fra produktion af nummerplader......
Styling
Oprettet:
6. jul 2018
Visninger:
492
Søger tun uds til FG Baja Og andre tun dele
Styling
Oprettet:
7. jul 2018
Visninger:
409
Opgrades til Hydro formula benzin båd Hej alle jeg søger hjælp på en kammerats veje,han har sådan en Hydro formula men han har et problem,da hans ror er skæv...
Styling
Oprettet:
8. jul 2018
Visninger:
849
Army klistermærker Hej har lidt svært ved at finde Klistermærker til min lastbil. Gerne USA. Army mærker
Styling
Oprettet:
13. jul 2018
Visninger:
588
Tip til karosseri til Kyosho Inferno US buggy Hejsa, jeg har sådan en ældre Kyosho Inferno buggy (før de hed MP9 osv), nitro konverteret til el. Nogen af jer der har...
Styling
Oprettet:
22. jul 2018
Visninger:
786
Nyt projekt Hejsa Jeg har købt en steelframe body :) Har næsten en ide til hvordan den skal se ud :) Leder efter en scale motor....
Styling
Oprettet:
31. aug 2018
Visninger:
1.136
Ny server går dårligt Hej Søger lidt hjælp til min mini losi 8. Har købt en ny server hs-255mg, da den forgående var holdt med at reage...
Styling
Oprettet:
11. sep 2018
Visninger:
643
3d printede hard bodies ? Hej er der nogen herinde som har erfaring med 3d printede hard bodies og andet skala tilbehør til rc ? Er kommet ti...
Styling
Oprettet:
20. sep 2018
Visninger:
952
Oprettet:
28. sep 2018
Visninger:
431
Vakuum formning Er der nogle plastmagere herinde som har forstand på vakuum formning ? Jeg er igang med designe et largescale 1/5 karo...
Styling
Oprettet:
29. sep 2018
Visninger:
1.671
trucker chauffør hejsa rcg er så småt gået igang med mit tamiya 1/14 lastbil og mangler en chauffør til den så mit spørgsmål er hvor sto...
Styling
Oprettet:
1. okt 2018
Visninger:
854
Fjern maling Hej. Har fået een baja, med 5 t body. Hvordan fjerner man gammel maling , da jeg gerne vil male den om. Håber nogle ...
Styling
Oprettet:
1. okt 2018
Visninger:
1.129
Maling af karosse Hejsa! Jeg er i tvivl om jeg kan male et nyt karosse med alm spraymaling, eller jeg skal bruge speciel måling? Det er ...
Styling
Oprettet:
1. okt 2018
Visninger:
1.370
Vind dine næste nummerplader Deltag i konkurrencen om gavekort til nummerplader til din RC. Deltag her: https://www.facebook.com/rcnrpl/ Konku...
Styling
Oprettet:
21. okt 2018
Visninger:
815
Axial rr10 bomber links Hejsa Sidder og kigger efter nye links til min bobmer, men synes det er lidt af en jungle, så vil lige søge hjælpe her...
Styling
Oprettet:
3. nov 2018
Visninger:
735
Drift offset Nu er jeg rimelig grøn på rc området. Hvad betyder det når hjul er 2 eller 8 mm offset ????mange hilsner anders
Styling
Oprettet:
25. nov 2018
Visninger:
720
nyt vinter projekt hejsa rcg så fik man lige bestilt et vinter projekt mere en Tamiya 1/16 GEPARD FLAKPANZER kampvogn bygget på en leopard...
Styling
Oprettet:
30. nov 2018
Visninger:
1.078

Annonce