Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
jaaaaaaaaaa se Mine nyge Dæk og fælge Se mine nyge dæk og fælge til en plov mand http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1303
Styling
Oprettet:
26. aug 2004
Visninger:
527
FARVER !!!!!????? jeg vil lige vide hvad alphine farver er ???
Styling
Oprettet:
24. aug 2004
Visninger:
202
<SPORT's GriL>\ jeg vil ja noget sports grill i min lille pug så jeg vil lige spørge om det der skulle forstille en grill nu skal jeg s...
Styling
Oprettet:
23. aug 2004
Visninger:
250
nye billeder af min monstertruck syntes min savasje trængte til lidt lir.... :)
Styling
Oprettet:
23. aug 2004
Visninger:
275
KLISTERMÆRKER Hvor kan jeg i KBH. købe nogle ordtenlige klistermærker??????
Styling
Oprettet:
22. aug 2004
Visninger:
316
1:10 truck Ja...er der nogen der ved om man kan få et truck karos i 1:10 størelse så den vil passe til min bil (kig info) \\Den...
Styling
Oprettet:
21. aug 2004
Visninger:
250
Nye billeder - nye fælge :-P Så er mine fælge endelig kommet og medial pro dækkene er limet på... Hvad synes i? Jer der ikke har stemt, smidder i...
Styling
Oprettet:
21. aug 2004
Visninger:
369
X-ray??? Jeg har jo snart fødselsdag og skal finde på nogle ønsker. Og så var det jeg tænkte X-ray, men hvor købes de og til ...
Styling
Oprettet:
19. aug 2004
Visninger:
710
Nogen Forslag? ;o) Merceren skal liige have en anden farve.. nogen forslag? ;o) Forresten, hvor køber i maling til karossen henne?? ...
Styling
Oprettet:
16. aug 2004
Visninger:
390
mit første malede savage kaross tag lige at kig på det og giv jeres mening til kende... og pågrund af det ikke sidder på bilen er fordi jeg er ved at s...
Styling
Oprettet:
15. aug 2004
Visninger:
336
Nye Billeder... godt eller skidt?
Styling
Oprettet:
14. aug 2004
Visninger:
194
Kaross Er der nogle der har fundet på en lettere og hurtigere måde at få sit kaross på, end at bruge de små sorte klips??
Styling
Oprettet:
11. aug 2004
Visninger:
293
dele til T-maxx ved i hvor man kan få alle e fede alu dele til en t-maxx. fx: alu bund beskyter. alu tank beskyter. alu bumpers. ...
Styling
Oprettet:
3. aug 2004
Visninger:
770
side-pipe på min savage tjeck lige min nye udstødning på min savage, og gi jeres bedømmelse...
Styling
Oprettet:
3. aug 2004
Visninger:
404
neon lys heyza søger hjemme side hvor kan købe neon til rc biler
Styling
Oprettet:
2. aug 2004
Visninger:
495
Fedeste kaross ???? hva er den fedeste kaross til en 1-10 Nitro bil 190 mm hva synes i og hva farve o.s.v :D da jeg skal ha en kaross til...
Styling
Oprettet:
1. aug 2004
Visninger:
509
Billig tun til qd Jeg har en meget langsom qd racer (ikke fra morfars), og jeg skal have den til at køre stærkt? er der ANDRE (og bil...
Styling
Oprettet:
1. aug 2004
Visninger:
366
mangler disse karosser.. peugeot 406. vw golf 3. hvor finder jeg disse.. bilen er en tamiya 1 -10.. på forhånd tak..
Styling
Oprettet:
1. aug 2004
Visninger:
252
Luftindtag Kig på det her link.. (link fjernet) Det er til en race-tin. Men tror du at den passer til en QD? Man kan jo bare lime...
Styling
Oprettet:
30. jul 2004
Visninger:
415
Hvor køber man den der maling? :D Hey, jeg er jo ny herinde, og har en QD racer.. og den skal jo males. men... hvor køber jeg noget ordenligt maling? Det...
Styling
Oprettet:
30. jul 2004
Visninger:
453

Annonce