630 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

LunchBox
LunchBox
Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 64

Min ven's bil er for vild :/ Min ven's bil er for vild :/

Han starter så med at købe en sniper i den blå avis, da vi efter at have læst herinde kom frem til at det var en fed begynder bil, men efter 1 lige uge vælger han så at skifte hans kul motor ud med den her:
http://morfars.dk/products/brushless-system-ezrun-9t
BRUSHLESS SYSTEM EZRUN V2 9T (60A)
Med program kort

Spørgsmålet er bare hvordan pokker gør vi hans langsommer ???
Den er blevet så voldsom, at den slet ikke kan køre lige ud.
Og når vi sidder og kigger på den der program kort, er der ikke noget der lige pt siger væld mig, for at gøre bilen langsommer... så håber i kan hjælpe
Batteriet er et Lipo 7,4v med 6500 mAh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min ven's bil er for vild :/
  • #1   18. maj 2015 Hvad med bare at lade være med at trykke throttle helt i bund? smiley

• #2   18. maj 2015 Hvad mener du Simon? Det er en on/off switch, der sidder på sådan en fjernstyring smiley smiley smiley

• LunchBox
    LunchBox Tilmeldt:
    mar 2013

#3   18. maj 2015 HA!! oki går ud fra i ikke kender noget til sådan en hobbywing program card der smiley

Det er jo svært ikke at komme til at trykke den i bund, men tænker også mere når hans søn skal bruge den, så kunne det jo være rart at man kunne fx fjerne 70% af alt farten

• #4   18. maj 2015 Hvis det er samme programmeringskort, jeg har til min hobbywing ESC, så er dit bedste bud at ændre punch control.

Jeg vil sige lige med det sæt du har der, så kommer der altså smæk på sådan en sniper uanset hvad. Dit bedste bud er nok at geare den lidt lavere.

• #5   18. maj 2015 kan du ikke justere throtlle på din sender?
    et potentiometer du drejer på hvor du så kan vælge hvor meget gas den må tage?

• #6   18. maj 2015 Kan man indstille toe in på baghjulene?
    Så hjælper det at køre dem længere indad for at gøre den retningsstabil.

• #7   18. maj 2015 Det var et par gode forslag der kom i #5 og #6. Du må ikke undervurdere, hvor meget nemmere det gør det, at have toe in på baghjulene og toe out på forhjulene.

• LunchBox
    LunchBox Tilmeldt:
    mar 2013

#8   18. maj 2015 Oki vi har så allerede Start mode(punch) fra lvl 7 til lvl 1, men vi synes ikke rigtig det går den mindre vild smiley

Nu er vi så ret grønne på det her område, og det undskylder vi også for, men hvad toe ? hvis i har tiden, må i da gerne lige forklare det, og er det noget man normalt kan finde på en Sniper, de er jo også ret billige ?

Vi vil lige prøve og se om vi ikke kan finde den knap der justere throtlle på senderen smiley

Men super mange tak for hjælpen indtil videre smiley

• #9   18. maj 2015 Kort forklaret skal forhjulene pege ud og baghjulene pege ind, når man ser bilen forfra. Det gør den mere stabil og bedre til at dreje.

Det er en større videnskab, at tilpasse sådan en bil til lige den bane, man kører på, hvis man er racer.

profilbillede
  • #10   18. maj 2015 Men har i prøvet, som wankerstar foreslår, at skrue ned på selve fjernbetjeningen?

• LunchBox
    LunchBox Tilmeldt:
    mar 2013

#11   18. maj 2015 Vi fandt den knap, og det virkede perfekt - så nu ruller det bare smiley

Kommentér på:
Min ven's bil er for vild :/

Annonce