{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gyro i drifter. Hvorfor det ??
  • #1   15. jul 2015 Gyroen korrigerer for påvirkninger udefra. Hvis bilen drejer til den ene side uden, du har fortalt den at gøre det gennem fjernbetjeningen, så vil den styre til den anden side, indtil bilen kører i den retning, du har styret.

Som eksempel, hvis du har gyro på og holder bilen op fra jorden og drejer den mod højre, så vil gyroen pege hjulene mod venstre

Fidusen ved det, er at bilen bliver nemmere at styre, fordi du kan koncentrere dig om at styre og ikke være lige så bekymret for bump, skidt på vejen, dårligt underlag eller udskridninger på grund af for høj acceleration eller får hård opbremsning.

Det kræver lidt finindstilling med sådan en gyro, men så kan du også få den til at gøre en forskel.

• #2   15. jul 2015 Tak for hjælpen Don.
    Så må jeg da prøve det. Kan jo være at jeg så kan finde ud af det drift ??
    Jeg syndes ski det er meget svært.

• #3   15. jul 2015 Man bruger kun gyro til drift med 2wd.... 4wd skal være til at styre uden gyro - kan du ikke det, så er dit setup eller dine dæk helt i hegnet. Hvad kører du med?

• #4   15. jul 2015 Jeg har en TA 05 isf. Men den er heller ikke sat ordenligt op da jeg ikke helt ved hvordan desværre

• #5   15. jul 2015 Smid lige nogle billeder af chassiset. Der er en del ting at justere. smiley

Kommentér på:
Gyro i drifter. Hvorfor det ??

Annonce