355 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Kan nogen anbefale denne her?.. Kan nogen anbefale denne her?..
Jeg har lige siddet og tænkt over om jeg skulle købe en E-maxx, men jeg vil bare gerne vide om man kan få dele til den i Europa eks. Tyskland eller Danmark eller andre steder og så vil jeg også gerne vide om den er pengene værd når det gælder holdbarhed, så alle dem der ved noget om sådan en eller har den, skal endelig bare skrive :)...
MVH Johan E.
0 synes godt om
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 20
jul 2004
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 2.577
jan 2006
og en t-maxx til 4150kr så hvis du ville have på nitro så kan du bare give 100kr mere eller sådan noget
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 18 Emner: 29 Svar: 92
jun 2004
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 12 Emner: 17 Svar: 422
http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=13954
http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=13576
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.604
Jeg har indtil videre kun været tilfreds med min E-maxx. Den er superholdbar og kører perfekt som standard.
Efter jeg har opgraderet min, kører den endnu bedre og væsentlig hurtigere. Jeg arbejder på at gøre den til en stabil racer, velvidende at der nok aldrig bliver et løb i DK den må være med i ;o) med mindre der er flere der får øjnene op for hvor godt og stabilt den kører, og selvfølgelig vil ofre det den koster.
Jeg har købt min i hos cwc-versand.de og de fleste opgraderinger hos Holte eller følgende hjemmesider i USA, da udvalget i opgraderinger er væsentlig større end i DK.
www.towerhobbies.com
www.rc-monster.com
Du kan se mere info under min profil.
Det kan godt være at en T-maxx på nitro koster det samme, og man ville kunne opgradere den billigere end E-maxx´en, men jeg ville ikke bytte.
Mvh.
Jesper
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 18 Emner: 29 Svar: 92
jan 2006
Kan nogen anbefale denne her?..