1.414 visninger
|
Oprettet:
Lipo batterier {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg vil lige høre om der er nogle herinde der kender et sted hvor man kan købe billige LiPo batterier? ??
maj 2008
Følger: 60 Følgere: 57 RC-enheder: 18 Emner: 52 Svar: 643
Og for at opsummere:
www.hobbyking.com
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.281
Hvad er billigt?
Er det 1S lipo'er du søger? eller måske endda 10S lipo'er?
Hvad skal de bruges til? Er det en trail bil, en båd, en buggy? Måske endda en speedrunner?
Alle steder har billige lipo'er, de er vel billigere end andre steder, så billigt må de være
For at give dig et svar på ét sted: hobbyking.com hvor det er mest kløgtigt at vælge EU varehus eller UK varehus. UK har højere forsendelses priser men nogle gange har de lige det batteri du ønsker som EU ikke har på lager.
Lige for at smide lidt tændingsvæske på debatten: jeg fik købt nogle pæne udseende nano-tech 6S 1300mAh 25-50C lipo'er for ikke så lang tid siden. De ankom pakket godt ind og fristet mig til at omlodde stikkene og komme i gang med flyvningen med det samme. Efter min første flyvetur, tjekket jeg impedansen (indre modstand aka ohm) på disse små bæster og til min overraskelse fandt ud af at den påstand om meget lav impendans fra hk var ganske enkelt en løgn uden lige. Fra de forventet 1-3 Ohm, var vi faktisk oppe i 10-22 ohm per celle - tal som gamle batterier kan prale med.
Beklager, jeg kom væk fra dit egentlig spørgsmål. hobbyking.com har nok de billigste batterier på markedet - personligt bruger jeg nu de penge på lotto.dk hvor chancerne om det store gevinst virker mere positivt end gode batterier fra hobbyking.
Hvis du lige besvarer nogle af spørgsmålene foroven kan det være vi bedre kan vejlede dig
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.281
maj 2008
Følger: 60 Følgere: 57 RC-enheder: 18 Emner: 52 Svar: 643
Ved ikke hvorfor, men jeg har det fuldstændigt på samme måde...
apr 2016
Følger: 23 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 6
Skal nemlig til at kigge efter sådanne batterier inden for den nærmeste fremtid.
jul 2011
Emner: 9 Svar: 49
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 363
Men alle deres batterier er så billige at jeg godt kan leve med en smutter ind imellem
Lipo batterier