Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lipoer i kold vejr
  • #2   3. nov 2016 nemlig samme oplevelse jeg havde idag kontra 22min den anden dag

• #3   3. nov 2016 Jeg oplever at der er væsentlig mindre punch i mine lipoer i frostvejr. Men jeg tror ikke det er 100% generelt - folk i min omgangskreds hævder at nogen lipoer er værre end andre hvad kulde angår.

• #4   3. nov 2016 Det er forskelligt fra batteri til batteri, men alle batterier bliver påvirket af kulden. Det påvirker ikke spændingen men nedsætter strømstyrken du kan aflade med.

Jeg har aldrig oplevet en mærkbar forskel hverken i fly eller bil, men selvfølgelig er det noget andet når du flyver med drone og har timer på.

Martin Øs oplevelse med 55% fald lyder helt galt, hvis det var ved plusgrader. Men det eneste at gøre er at holde batterierne varme ind til de skal bruges og sørge for ventilationshuller ved batterierne bliver tapet helt eller delvis til.

• #5   3. nov 2016 jeg kan nu nikke genkendende til martins fald mine egne fald fra normal mellem 20-25 min til idag de 3 jeg havde med gav kun mellem 10-12min.
    jeg fløj dog tidligt imorges og på et tidspunkt ud over vandet.....men med et makant dyk i flyve tid på alle 3

• #6   3. nov 2016 Hvis der er masser af luft der bliver blæst hen over batteriet, så kan det vel godt passe smiley

• #7   3. nov 2016 de har jo nogle gode store blæsere sådan en:D

• #8   4. nov 2016 I koldt vejr er det en god ide at opbevare lipoerne i lommen eller lignende så de er varme når de skal bruges. Når de først er i brug "holder de selv varmen" når der trækkes strøm.

• #9   4. nov 2016 jeg tager mine direkte indefra og ud og oplever stadig makant dyk i flyve tid efter kort tid oppe i luften.

• #11   4. nov 2016 Jep ganske enkelt - kulde påvirker batterierne. Se her f.eks en tesla-ejers erfaringer, og det var bare det første link jeg tog. Han rapporterer 40 % fald i distance i kulde. Over frysepunktet er det sikkert ikke lige så slemt, men det er IKKE uden betydning. Og alle lipo'er adlyder fysikkens love, så det er imho med statsgaranti et generelt problem. MEN hvis køretøj/fartøj af anden årsag holder på varmen omkring batteriet, så kan det måske modvirke effekten. Og ja jeg har også tænkt på klimaanlæg/varmeapparat, men det giver altså ikke 40% øget forbrug.

http://www.teslarati.com/tesla-battery-range-sub-zero-snowy-conditions/

Kommentér på:
lipoer i kold vejr

Annonce