{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Digitale servo´er?? {{forumTopicSubject}}

Da jeg desværre har været ude for et lille uheld med min Bazooka ( Blev påkørt af Joachims FG´er i mandags) Vil jeg opgradere mine servoer....
Så til sagen, kan jeg uden videre mont. digitale servoer eller skal jeg opgradere noget andet i elektronikken?
eller skal jeg holde mig til analoge servoer???
Det er en std. billig sender der fulgte med bilen da jeg købte den, Men der bliver måske snart indvesteret i den Hitec - Agressor CRX til ca 1600,- eller vil i anbefale en anden istedet for, skal bruges til min. 3 RC enheder.

Påforhånd tak for hjælpen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Digitale servo´er??
  • #1   6. jun 2006 Jeg har lagt en digital servo i min E-maxx, uden det har givet problemer.

Jeg har dog hørt at det er en god ide at have en radio med "end point adjustment" for ikke at ødelægge servoen. Det har jeg ikke, og har indtil videre ikke haft nogle problemer.

• #2   6. jun 2006 Du kan fint bruge en digital servo, det har intet at sige med hvad senderen kan. Og det med endpoint er ikke være med digital servoer frem for " normale " Analog servoer.

• #3   7. jun 2006 Digitale servoer er mere følsomme over for korrekt End Point justering, da deres motoer trækker en del med strøm ved overbelastning, og derved kan futte elektronikken af.

Agressor CRX er en god radio. Du kan få den i Tyskland til omkring € 140 (ca. DKK 1050) (søg efter hitec crx på www.ebay.de)
    Du kan også tage en Graupner/JR XS-6 Pro Synth. radio for ca. € 150 (ca. DKK 1125) http://www.haertle.de eller søg efter graupner XS-6 Pro på www.ebay.de

Begge disse har rigelgt med faciliteter og hukommelse.
    Jeg ville helle til Synth modellen, da du i denne kan skifte mellem 22 knaler, uden brug af krystaller.

CRX'en har dog den fordel at den kan opdateres med et Spektrum modul.

Til 3 RC Enheder kan du også vælge en Graupner DX3 2.4ghz til ca. € 190 (ca dkk 1400) http://www.haertle.de men denne har kun hukommelse til 3 modeller.

En super Digital Servo: Thunder Tiger ACE DS-1015. 14,5k/cm og 0,105 sec/60 grader. pris ca. € 80-100

HUSK FailSafe!!!

Kommentér på:
Digitale servo´er??

Annonce