Problemer med benzin bil {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået mig en monster benzin bil, den er købt brugt og har stået i hans kælder i omkring 2 år. Jeg har skiftet benzinslanger og har renset karburatoren og så kunne jeg få liv i den. Men den har en tendens til at gå ud. Jeg har kun lige kort kunne køre med den i går og har nu problemet at den dør kort efter den er startet. For det meste så begynder den at gå ud hvis jeg giver gas som om den bliver kvalt eller sådan noget og til sidst går den også ud i tomgang. Jeg tænker at det sikkert bare er et justeringsspørgsmål, og det er her jeg gerne vil have lidt vejledning til hvad man skal dreje på? Der er en skrue der trykker på et beslag til gasspjældet og så er der to skruer mere men aner ikke hvad de gør.
nogle der har bud og gode råd?
ps er ny med benzin biler
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 7
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 35 RC-enheder: 7 Emner: 9 Svar: 552
eller indsugning og motor
gør det tæt og motoren kører godt igen .
den suger falsk luft ind og derved mindre brændstof derfor du ikke kan starte den nu .
maj 2007
maj 2007
aug 2007
Grund indstil kaburator og prøv igen .
Den skal kunne starte på grund indstilling kan den ikke det er den stadig utæt et sted .
maj 2007
Jeg startede den og måtte have choker spjældet halvt lukket så kunne den køre, jeg kørte 100m ned af en vej og tilbage igen, så stod den 5-10 sek i tomgang og så begyndte den at gå ud hvis jeg gav gas og gik ud til sidst. Så lykkedes det mig at få liv i den i 5-10 sek ad gangen hvor jeg prøvede at skrue en smule.
Jeg ved ikke om det giver et bedre billede af hvad der sker.
maj 2007
aug 2007
Problemer med benzin bil