397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Savage s25 motor - start problemer:( Savage s25 motor - start problemer:(

Hej rcg.

Idag da jeg skal til at justere min savage, for at gøre den klar til et træf, sammen med nogle venner gør jeg som jeg plejer ... Tjekker at roto starteren er ladt op, og der er brændstof i kabben ... Godt så...det er iorden...Sætter glødestarteren i, og roto starteren i rø*** på den;) Godt så...trykker på knappen, men det går et stykke tid før den er ved at starte, og det virker kun vis den får sindssyg meget nitro i sig...så kører den endelig.

Så fjerner jeg glødestarteren, og derefter rotostarteren ... klonk eller klink! siger det så ... motoren stopper, og kan bare ikke få liv i den igen!! Hvergang man så endelig får den til at køre igen, efter ydeligere at have fået mere nitro i den...sker det igen....klonk!

Motoren stopper...tror selv det er rotostarteren, der får den stoppet, på en mystisk måde....men kan bare ikke lige se hvordan!?

Synes det er meget mærkeligt...overvejer at få fat i en ny motor, men synes sgu det er surt:( Håber i kan komme med nogle forslag til hvad der er galt...:)

Elmhøj;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savage s25 motor - start problemer:(
  • #1   10. jul 2006 hey havde nogen lunde samme problem de tkna godt være gløderøret hvis så snart du fjerner glødestarteren så den går ud eller går i lavere gas så er det gløderøret ellers også kan de være du drukner den prøv at skifte gløderør og give den lidt mindre nitro så vil jeg mene den er der smiley

MVH Mathias

• #2   10. jul 2006 Det er ikke når jeg fjerner glødestarteren ... men roto starteren...men prøver jeg da lige;)

Men kom da lige med nogle bud evt. en eller anden??

• #3   10. jul 2006 deter svært at sige når man ikke lige har det foran sig .. men prøver lige at tænke over hvad det kan være smiley

• #4   10. jul 2006 prøv at se om der er noget der sidder i vejen eller om der er kommet skidt i / på den som der kan blokere og hvis du prøver at give den i tyndere blanding og lige hælder 5-6 dråber nitro i der hvor luftfilteret sidder ( altså fjern luft filterogså lige dryp et par dråber der ned i

MVH Mathias

• #5   10. jul 2006 Jaja...har prøvet det som du siger ... der sker det samme med den...får den lige til at køre, men den når ikke at komme i tomgang, og vis jeg lader værre med at tage roto starteren ud, så går der lidt længere tid...så kommer klonk'et og jeg kan mårke det i roto starteren...det lige bliver drejet en smule...tror ikke der er noget galt med motoren, men mere roto starteren ... men prøver at tage den med ned i klubben en dag...så må jeg se hva de siger til det:)

• #6   10. jul 2006 okay prøv at give den lidt gas mens du stadigf har rotorstrateren i også lidt mere gas også prøv at tage den ud også giv mere gas sådan den lige når at blive varm .. tror ikke der er noget galt med den tror abre den har ståer for længe smiley

MVH Mathias

• #7   10. jul 2006 Ja...så kunne jeg så godt køre..men nu er der jo så et andet problem...Den skal jo justeres i tomgang, lsn, hsn, og gearene...den går så bare ud når den skal stå i tomgang...så er den jo rimelig svær at indstille, vis man skal give lidt gas, for at holde den i live...hmm...ved sgu ikke hva det kan værre:/

Kommentér på:
Savage s25 motor - start problemer:(

Annonce