Savage s25 motor - start problemer:( Savage s25 motor - start problemer:(
Hej rcg.
Idag da jeg skal til at justere min savage, for at gøre den klar til et træf, sammen med nogle venner gør jeg som jeg plejer ... Tjekker at roto starteren er ladt op, og der er brændstof i kabben ... Godt så...det er iorden...Sætter glødestarteren i, og roto starteren i rø*** på den;) Godt så...trykker på knappen, men det går et stykke tid før den er ved at starte, og det virker kun vis den får sindssyg meget nitro i sig...så kører den endelig.
Så fjerner jeg glødestarteren, og derefter rotostarteren ... klonk eller klink! siger det så ... motoren stopper, og kan bare ikke få liv i den igen!! Hvergang man så endelig får den til at køre igen, efter ydeligere at have fået mere nitro i den...sker det igen....klonk!
Motoren stopper...tror selv det er rotostarteren, der får den stoppet, på en mystisk måde....men kan bare ikke lige se hvordan!?
Synes det er meget mærkeligt...overvejer at få fat i en ny motor, men synes sgu det er surt:( Håber i kan komme med nogle forslag til hvad der er galt...:)
Elmhøj;)
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 65
MVH Mathias
aug 2005
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 1.711
Men kom da lige med nogle bud evt. en eller anden??
apr 2006
apr 2006
MVH Mathias
aug 2005
apr 2006
MVH Mathias
aug 2005