{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Savage xl {{forumTopicSubject}}

Nu kører min xl langt om længe men har svært ved at vende mig til køreegenskaber smiley den vælter jo i sving for et godt ord, da jeg går ind for " kør som den er stjålet"
Så jeg tænkte kunne lidt mindre ruller samt ekstra sporvidde hjælpe på det, vil næsten ikke ofre nye dæk før disse er slidt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savage xl
  • #1   26. maj 2018 Til alm HP flux kan man få et " krænings stabilisator kit" men der er delt mening om det hjælper eller ej, men giv den noget gas.
    De køre jo også godt på taget

• #2   26. maj 2018 Har ikke god erfaring med krængningsstabilisator, har simpelthen afmonteret på mine to buggys, de væltede også, men uden og lidt ændring i setup kører de fuld skrue i sving på selv selv på græs uden, det bliver sikkert aldrig 100% på xl med det høje tyngdepunkt, tænkte lidt mindre ballon og breddere burde gøre forskel

• #3   26. maj 2018 Ja, det burde det. Mangler du hjul må du sige til. Men ved ikk om dem jeg har km hjækpe

• #5   26. maj 2018 Det kunne da ske man skulle prøve det på en regnvejrs dag, det tager jo lidt tid med 8 dæmpere smiley ideen er ikke så ringe, den er godt udtænkt. Det og måske en sporvidde forøgelse. Ja jeg kører jo på hobbyplan over stok og sten smiley
    Har jo mine to trophy buggys, men var nød til at redde den 5,9 der bare stod adskildt i en garage.
    Og sjov det er den jo.
    Tak for input Tom, og er da slet ikke misundelig på din xl smiley

Kommentér på:
Savage xl

Annonce