Bremser til Savage X+problemer med gas {{forumTopicSubject}}
Jeg har et eftermonteret dual disc brakekit på min Savage X.
Jeg syntes den bremser meget dårligt, så måske klodserne og muligvis skiverne trænger til udskiftning?
Kan man købe dette i løs dele når det er til et eftermonteret dual disc brakekit?
Derudover har jeg problemer med at den ved gasgivning fra start ikke reagerer. Jeg kører måske 2 min. op og ned i hastighed, sving mv. og så pludselig når jeg er helt nede i fart i et sving og giver den godt med gas efter svinget så reagerer den nogle gange slet ikke og andre gange kører den lige op og ned i gas 2-3 gange før den ellers tager ved. Det er typisk med en afstand til bilen på 10-15 m. og batterier på sender og modtager er fuldt opladt. Nogen forslag???
maj 2006
Følger: 1 Følgere: 6 Emner: 41 Svar: 105
Måske er det servo'en som ikke trykker hårdt nok, for hvis jeg bremser manuelt og skubber bilen tager den rigtig godt ved, men jeg ved ikke om det kan have noget med servoen at gøre?
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.207
Det kunne lyde på at din servo ikke køre som den skal.
Men også at din motot ikke er helt tæt.
Men start med at skrive lidt personlig tekst i din profil
maj 2006
Kan der være den org. servo som er for svag så den ikke tager ordenligt ved?
apr 2006
Men skriv lige aldre og sted i din profil.
Ja det kunne da lyde din servo ikke kørte optimalt... eller at du har lidt radio støj der gør det.
maj 2006
Det kan være at de er beskidte, men det er jo ikke lige til at komme til at rense, men de bremser jo ganske godt hvis jeg aktiverer bremsen direkte på bilen i trækstangen, så mon det ikke er for svag servo, selvom den har bremset godt i starten?
apr 2006
Alt som bliver slidt skal jo spændes efter.
Evt sæt et afstands stykke på stangen hvis den ikke kan strammes mere op.
Se mine billeder under mine savage.
En anden ting. Hvor mange Volt har du i din batteri pakke?
maj 2006
Jeg har allerede en lille afstandsslange på den stang, men det kan være at jeg skal prøve med en længere...
Bremser til Savage X+problemer med gas