389 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hjælp til force-motor hjælp til force-motor

hej alle...har fået en ny nitrobil, som er hammer svær at starte..probler er når jeg prøver at hive træksnoren er så stram at jeg er vær at ive hele bilen fra hindanen...lysner jeg en 1m/m på gløderøret er den nem at hive i men det bobler mellem gløderøret og topstykket.
det føles som om at gløderøret er for langt, for det lyder som omat stemplet banker op de...har prøvet at lægge 2 kobber ringe mellem gløderør og topstykket....det er en force motor 2,5...håber i kan hjælpe, for jeg er blevet helt hudløs af hive i den latterlige snor....mvh thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til force-motor
  • #1   26. okt 2004 ok...men kan det virkelig passe at den er så stram...jeg skal jo næsten sætte min fod på den får at hive i den, ellers trækker jeg den bare med op... når jeg hiver i den klikker det helt vildt...det lyder som om at tandhjulene er hver at ruge af

• Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    sep 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   26. okt 2004 Den skal klikke. Det er helt normalt.
    Held og lykke det kan godt være lidt hårt at skarte sådan en ny motor.

• #3   27. okt 2004 ja det...har også lige tilkørt min nye motor..har sku sår på fingeren af den lorte trækstarter...der er satme noget kompression på når de motorer er helt ny...skulle også sætte en fod på bilen så jeg ik hæv bilen op... så det er ikke så underligt...når du har fået gang i den så bliver det bedre efter de par første køre ture for så bliver den jo tilkørt

• #4   27. okt 2004 nu har jeg fået gang i den...jubiiii..men den holder kun tomgang i fem sek....hvordan skal de 3 skruer indstilles...den ved luftfiltert, den ved kaburatoren og den lille sorte skrue...

Kommentér på:
hjælp til force-motor

Annonce