463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hjælp til tornado monster Hjælp til tornado monster

Hej I alle RC´ere.

Jeg håber her nu at kunne få lidt hjælp. Har en tornado monster, og når jeg skubber den frem, uden at have den startet, kommer den til et bestemt punkt så bremser/blokerer den. Med lidt kraft kan jeg få den over dette punkt indtil jeg når om igen. Jeg har nærmest skildt den af, så koblingstandhjulet er ikke berørt af dette, det er fjernet sammen med motoren. Det virker for mig ikke helt logisk hvad der er galt og tyder nu til lidt hjælp...det er det store tandhjul i midten jeg snakker om. Kan heller ikke se det skulle være nogle defekte tænder på...Nogen som venligst har en ide????????

Hilsen en meget fortvivlet mand

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til tornado monster
  • #1   6. okt 2007 Det kan være din koblings fjedre er sprunget. så plejer de at gør sådan

• #2   6. okt 2007 tag motoren ud prøv igen.. gør den stadig det samme er det din driv linie (sikkert et af diffene) eller dine bremser som er blevet skæve..
    hvis den ikke gør det igen så tjek motoren.. og især koblingen..

• #3   6. okt 2007 ved ikke om du forstod det helt, den har jeg pillet af også, har lige sat en ny alukobling i

• #4   6. okt 2007 Til rene D motor har jeg pillet af det er det der er det mystiske, og kobling også, ja den har jeg ladet sidde på motor. Det er uden motor/kobling den gør det....hmmmnnn

• #5   6. okt 2007 Det lyder som om at noget idrivlinien er blevet skævt, og så binder, når den når det punkt.. Du må skille den ad trin for trin til du finder det der er beskadiget

• #6   6. okt 2007 jamen så er det drivlinien den er gal.. vil gætte på en manglene tand i et af differne eller som jeg skrev tidligere en skræv bremseskive..

• #7   7. okt 2007 Ved ikke om du har løst det... Havde samme problem med min savage, og det var mit super gear hjul det sad fortæt på koblings tandhjulet.. Så den ku dreje en omgang og så sad den fast igen. Som om den ene tand var "længer" ude. Så jeg justeret motoren lidt ud.. Og så kørte det igen uden problemer

• #8   7. okt 2007 hej det kan også være dine pinolskruer der holder den klo der griber dine trækakseler inde ved bremsen!! hvis de går løs kan de nå at sætte sig lidt i spænd på bremseskiven

• #9   7. okt 2007 det er min erfaring at det er vigtigt at give alle pinolskuerne der holder de klør der griber trækakselerne lock tite ellers bliver de ved med at gå løs!! det kan også være et spidshjulstandhjul der har mistet en tand!! håber du finder ud af det

• #10   8. okt 2007 Hej alle har rodet med det lidt i weekenden, den forreste pinolskrue ved trækaksel/drivlinie va løs. Så kørte den nærmest perfekt igen indtil ca 1/2 tank så kom det igen. Har også prøvet at justere motor længer ud det hjælper heller ikke. Det virker lidt som om at stangen til den forreste drivlinie er blevet lidt skæv, når jeg drejer den stille og roligt rundt, det må den ikke være vel. Jeg har ikke undersøgt tandhjulene endnu, men kan de have taget skade når nu skruen har været løs?

Men ellers tak for alle de gode svar...

• #11   9. okt 2007 Problemet er blevet løst, og Rene D fik ret. Det var en bremseskive som var skæv og gik imod. Ny er bestilt så vi snart kan køre igen. Men jeg vil gerne sige tak til alle som er kommet med svar, har været meget brugbart...og Rene D: "you are the man"

Kommentér på:
Hjælp til tornado monster

Annonce