1.663 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

lap counter/omgangstæller lap counter/omgangstæller

jeg har for nylig set en omgangstæller hos en dansk rc forhandler, men inden der bliver indkøbt noget, er der nogen der har erfaringer med noget? jeg har ledt lidt omkring og har ikke rigtig fundet noget så hvis der er nogen der kender et godt og billigt system der ikke indvolverer at spole et kamera tilbage for at se tider. ville jeg sætte stor pris på lidt assistance.

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lap counter/omgangstæller
  • #1   8. dec 2007 Jeg har lige købt dette anlæg.....det virker rigtigt godt, jeg kender ikke andre mærker.
    http://www.holte-modelhobby.dk/shop/default.php?cPath=3_33_58

• #2   8. dec 2007 men det er vel et du bruger til miniz... de skal helst være til større baner... og gerne offroad... men det er bare et spørgsmål om at pakke det ind i skum...

• #3   8. dec 2007 Vi bruger også selv Lapz hos modelbilklubben sos til vores indendørs 1:18 offroad.

Men kan forstå på dig at du gerne ville bruge det til udendørs offroad brug?
    Så vidt jeg ved har du 2 muligheder hvis det skal være et system som selv sørger for at tage din omgangs tid.
    For i nogen sender (futaba 3pks) der kan man manuelt klikke værd gang man har kørt en omgang og bagefter se det på sin sender.

Men ellers den ene mulighed er specktrum system til omgangs tider, hvor man skal have monteret systemet på sin bil og sætte en dims op ved banen.
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    Ved ikke præcis hvad og hvor meget man skal bruge da jeg ikke selv bruger det.

Og ellers er der den anden mulighed for at købe et AMB system. Hvem der sælger det ved jeg ikke, men her skal du op med kassen, altså hvad folk snakker om koster det mellem 30-50.000kr

Kommentér på:
lap counter/omgangstæller

Annonce