806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Min Fg opfører sig mærkeligt!? Min Fg opfører sig mærkeligt!?

hej, jeg har for halvanden uge siden anskaffet mig 2 fg benzin biler.
den ene - som opfører sig underligt - er en fg monster beetle med en 28,5 cc ported motor, og en ported walbro 66 et eller andet karb uden choker. har kørt 1,2 tank
den anden er en fg truck som bare går super!!! ingen problemer der. desværre har jeg ikke anskaffet el til den endnu. den har kørt 7 liter.

nåh men problemet er, at jeg har haft lidt problemer med monsteren. da jeg fik den kune den ikke stå i tomgang, selvom man skruede L skruen og tomgangsskruen så meget ud, at hvis man drejede en anelse mere, ville skruerne falde ud. den gik alt for magert.
nu har jeg fået den anden karb - den der står lidt længere oppe - og nu kan man godt få den i tomgang.

men den opfører sig mærkeligt?? hvis jeg giver den fuld gas, går den nogen gange ud.?? jeg kan ikke lige gennemskue hvad faen der er galt..
den går også en lille smule op og ned i tomgang. men jeg tænkte at det måske kan være på grund af den malossi indsugningsforstærker som der sidder på den. den går ien anelse ud og ind i tomgang, og det passer meget godt med, at når den presser sig sammen, altså giver det der lille boost så stiger den lidt i RPM og når den udvider sig igen, falder den lidt.
jeg vil meget gerne have den til at gå godt, så jeg kan komme ud at køre med den!
min gasservo er desværre også røget på den, men jeg har lånt en ved en ven indtil jeg får tilsendt en anden.

det går mig lidt på at den ikke går så godt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Fg opfører sig mærkeligt!?
Kommentér på:
Min Fg opfører sig mærkeligt!?

Annonce