485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Thomas D
Thomas D
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 1

Hpi 4.6 Truggy kan ikke trække i starter Hpi 4.6 Truggy kan ikke trække i starter

Hej
Jeg er helt ny i den her rc verden jeg har købt enny hpi truggy 4.6 og gik straks igang med break in proceduren. første gang jeg startede den tog den enorm mange omdrejninger så jeg justerede den lidt ned til den kunne stå i tomgang uden at kører fremad det gjorde den en helt tank fuld.
Dagen efter vil jeg forsætte med tankfuld nr 2 men!!! Nu kan jeg ikke trække i snoren mere der er for meget modstand, Har haft gløderøret ude og hældt det overskydende brændstof ud af bilen og jeg kan trække i starter igen men kun 3 4 gange så bliver den umulig at trække igen, jeg har også sat karburator til factory break in settings igen men det samme problem opstår 3-4 træk i snoren og det hele sidder fast igen, Nogen der har en ide om hvad det kan skyldes ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hpi 4.6 Truggy kan ikke trække i starter
  • Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    dec 2020

Følger: 11 Emner: 1 Svar: 1
    #2   9. dec 2020 okay 1000 tak

• #3   9. dec 2020 Du kan osse være ude for at du ska dreje svinghjulet manuelt, for og få stemplet i bund, og få det løsnet fra toppen. Til en anden gang, så sikre dig, så snart du slukker den, at stemplet ikke sidder i top, men at svinghjulet bevæger sig frit, og stemplet dermed er i bund. Altid en god tommelfinger regel. Særligt på en ny motor

Kommentér på:
Hpi 4.6 Truggy kan ikke trække i starter

Annonce