189 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Nosram 18ss problemer Nosram 18ss problemer

Hej alle menesker min nosram motor gider næsten ikke at samarbejde med svinghjulet jeg ved ikke om problemet er omvendt.
Anyways svinghjulet trækker næsten ikke stemplet rundt dvs når stemplet når øverste punkt kan svinghjulet ikke trække stemplet ned igen, men det skal siges at trækstarteren klarer jobbet fint.
Da problemet opstod har motoren heller ikke kørt optimalt.

Ved i hvordan jeg kan komme ud og køre igen til en billig penge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nosram 18ss problemer
  • Bjarne K
    Bjarne K Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 7
    #1   10. feb 2008 hej?
    prøv at skrue svinghjulet af kunne måske tyde på at svinghjulet er gået løs på den konus og tjek konusringen det er den dims der nok er af messing er den ok så spænd møtrikken god ellers må du købe en ny ring

• Bjarne K
    Bjarne K Tilmeldt:
    sep 2007

#2   10. feb 2008 hov glemte at skrive at fladen i svinghjulet hvor konus sidder skal være helt glat ellers holder det ikke tror jeg.

• Bjarne K
    Bjarne K Tilmeldt:
    sep 2007

#3   11. feb 2008 hej?
    du skriver at du kan skrue den lille skrue i enden af koblingsklokken en omgang og så ryger det tilbage igen
    men du er nødt til at få den af hvis det er en unbrako altså sekskant kan du prøve at sætte nøglen på og så give den et behersket dask med en lille hammer eller anden metalting men forsigtig . Bjarne

Kommentér på:
Nosram 18ss problemer

Annonce