366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Luftindtag ombygning Luftindtag ombygning

Jeg har, som man kan se på billederne af min Beetle, en "gammeldags" luftfilterkasse på.

Den er jeg interesseret i at skifte ud med et "tun"-luftfilter, som giver mere luft.

Jeg regner med det kan lade sig gøre, men hvad skal man købe og hvor meget skal man splitte ad? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Luftindtag ombygning
  • #1   11. mar 2008 Ja, netop.

- min kammerat har købt en bil fuldstændig magen til min, og der er en anden luftfilter-kasse på. Derfor ved jeg det kan lade sig gøre.

Jeg ved bare ikke om det er noget jeg skal kaste mig ud i før jeg ved lidt om hvad jeg skal bruge og hvor meget jeg skal pille af smiley

• #2   11. mar 2008 Tak for hjælpen smiley

- ved du hvad man bruger de 5 løse skruer til i det første link du har sendt mig? Den kan jeg ikke lige lure, man skruer jo adapteren på karburatoren og så spænder man filtret fast på adapteren med spændebåndet og så er skruerne vel overflødige?

• #3   11. mar 2008 Montere på hvad? Følger der da en anden slags adapter med til det første offroad-filter, da? Jeg kan slet ikke se det for mig smiley

• #4   12. mar 2008 Til offroad er det ikke nogen god ide at sætte powerluftfilter på, for den filtrerer meget grovere, de er kun beregnet til on-road ellers for du da alt det fine møg i kaburator og motor.

• #5   13. mar 2008 Jeg har sat et 6465-filter på smiley

• #6   13. mar 2008 Tjoh ..

- eller jo, det var det, men jeg måtte lige gå fra det og komme tilbage igen. Jeg havde stirret mig blind på hvordan adapteren og selve holderen til filtret skulle samles smiley Men ellers nemt nok.

Nu mangler jeg bare en bærearm og en støddæmper, så er jeg kørende igen smiley

Kommentér på:
Luftindtag ombygning

Annonce