347 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Servo Problemer Servo Problemer

Hej alle sammen

Jeg har været så dum at kører på en ny slibet beton gulv med en masse støv og siden da har servoen virket af lort til..

Har renset den og ordnet styrestængerne, men det holdt kun 5 min.

Nu er mit spørgsmål om jeg ikke bare kan købe en anden og bedre servo??

Havde tænkt på denne her :

(link fjernet)

Men da jeg er ny indenfor HBX biler, så har jeg et par spørgsmål som jeg håber at i kan hjælpe mig med.

1: passer den på min HBX?
2: er den bedre end std?
3: følger der nogen former for styrestænger med eller skal der købes nogle andre?

Jeg skal have skiftet både servoen og styrestængerne ud da de går stramt.

På forhånd tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Servo Problemer
  • #1   11. maj 2008 Jeg havde nok valgt at købe en der kunne tåle flere kg. 5kg er ikke ret meget. tag en med 15-25, så er du sikker på at den holder til at køre med hvert fald.. hvad angår om den passer, så er servoer ret standart, så det burde ikke være noget problem. ellers så mål efter, målene er jo opgivet smiley

• #2   11. maj 2008 Gå efter de kendte mærker hitec/futaba.
    15kg servoer sluger al din strøm og og er slet ikke nødvedig for en hbx.
    rcsiden.dk sparetime.dk

• #3   11. maj 2008 I en HBX er en Towerpro MG995 rigeligt, den trækker 13 kg ved 4,8 volt, det er mere end rigeligt... Desuden er en servo der trækker 5 kg også nok til den... bar den har meget holdekraft

• #4   11. maj 2008 http://www.rc-netbutik.dk/product.asp?product=44&sub=0&page=1

den der er mere end rigeligt til en hbx , og fint til offroadere 1/8 og 1/10

så er det kvalitet, hedder ikke noget der skal tiltrække børn, det er billigt og vigtgist af alt, det virker hvis du vælger den med nylon gear koster den kun 120, men mg er altid at foretrække.

morfars forhandler eller forhandlede OS motorere kan ikke lige finde dem, men det er sikkert fordi det er kvalitet så vil man ik ha det...
    så sælger de traxxas, det er ok bortset fra AM anlæg hvis de stadig sælger hpi baja er det også ok... resten er legetøj fra BR... kig ved flyforhandlerene, bilforhandlerene vil gerne snyde biltosser med overpriser for servoer, samt det er dårligere kvalitet ofte. fly butikkerne sælger sjældent sådan noget, hvis de gør bliver de knaldet for det på rc unionen, man gider ikke miste et fly til flere k fordi det har en dårlig servo, bilerne stopper jo bare med gassen eller med at dreje... så tjener de penge igen...

• #5   11. maj 2008 som clio nåede at skrive, 5kg er nok, derefter går man efter hastighed, med mindre man er oppe i monster truck og truggy

• #6   12. maj 2008 Jeg skal alligevel købe flere ting inde hos Morfars.dk, så er den servo jeg linkede til god nok?

• #7   12. maj 2008 nej, hvad skal du ellers have? så finder jeg det til dig billigere...og sikkert bedre ja også selvom der er ekstra porto

• #8   12. maj 2008 Jeg skal bruge servo, styrestænger (Turnbuckle set (alu), og et kraftigere batteri, og sådan set alt jeg kan skifte ud til alu

• #9   12. maj 2008 aha, sys lige du skulle prøve at google delene først smiley

• #10   12. maj 2008 Jeg gider ikke side og bruge tid på at google tingene for at spare småpenge.. jeg skal bare bruge tingene hurtigt og der er vigtigst er Servoen og styrestængerne

Kommentér på:
Servo Problemer

Annonce