{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

A. M
A. M
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 70

hjælp til indstilling af bil. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg har en Kyosho inferno sport 3, men her hvor vejret er blevet lidt varmere, er den begyndt at gå ud? Den starter fint, også efter lang tids stilstand, men når den får gas, køre den lidt, og så går den ud..

har prøvet adskillige gløderør, og det hjælper intet.. Den dør simpelthen bare..

Hvad kan det være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til indstilling af bil.
  • #1   3. jul 2008 Søg evt lidt rundt i forummet.

• #2   3. jul 2008 Det hedder indstillinger.
    Hvis du har papirene på bilen, så står der hvad du skal gøre i sådanne tilfælde.
    Du kan selvfølgelig også læse herinde på nettet men brug de papir du har fået der står det og med garanti går det også hurtigere.
    Hvis vi skal hjælpe dig mere så har vi brug for hvor meget gas du giver den bla. næsten alt du kan beskrive når det sker, hvad vejr det har været når den ikke gjorde osv.

• #3   3. jul 2008 citat
    også efter lang tids stilstand
    citat slut

Sådan er det med de billiger motor.

En perfekt indstillet nitro motor kan max stå stille 25-35sek og stadi brænde rent ud.
    De billiger motor kan simpelhen ikke stå stille i så lang tid, uden de så går ud når du giver gas.
    Men det kan hjælpe på det hvis du skruer den ind på bundskruen (LSN)

• #4   4. jul 2008 Jeg skal ikke kunne sige det men tror nærmere han mener at den har stået i flere dage/uger end sek. og gx-21 motoren er ikke ligefrem billig. Og den kan også sagtens stå i tomgang som du siger. Ja jeg har den selv og div andre motor.

• A. M
    A. M Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 70
    #5   4. jul 2008 Den kan sagtens stå i tomgang.. og den starter efter 2 træk i snoren, selvom den har stået stille i flere måneder.. men nogengange når jeg starter med at køre, køre den et par minutter, andre gange, når den måske op til 40 km i timen, og så dør den.. lyder lidt, som hvis du køre på en knallert, og drejer nøglen, så der ikk er tænding mere?!

• #6   4. jul 2008 Så skal HSN skrues ud.

Du skal jo huske at indstyille motoren værd gang du er ude og køre, især når det er relativ billige motor.

• #7   4. jul 2008 Giver Kim P ret, prøv at skrue den længere ud så du har mere brændstof at gøre med. Hvis den er for fed ja så kører den bare ikke så hurtig og "hoster" mere.

Men læs papirene der står det. Hav dem altid ved hånden når du er ude at køre hvis du ikke kan huske det hele i hovedet.

Kommentér på:
hjælp til indstilling af bil.

Annonce