Batterier/lader/Servo {{forumTopicSubject}}
Hej drenge
Jeg er lidt nybegynder i faget men og har derfor lidt spøgs. Jeg har en Rex-x nitro buggy som er monteret med en AM modtager og Futaba s9402 til styretøg og Futaba s3010 til gas. Jeg har en 9 eller 8 cellers (kan ikke lige huske antallet, men det ved i nok) Ni-MH bat pacs til min fjernbethening og en 5 celler Ni-mh bat pacs til min modtager. Til det har jeg nogle stpørgsmål
* Er det den rigtige servo der er sat til henholdvis gas og styr ?
* Jeg har en xbox 360 som bruger AA batterier og vil derfor gerne kører med AA bat i min nitro bil også, vil det virke godt nok ? Jeg har fundet følgende på nettet
BAT: http://www.batteribyen.dk/gp_2700_mah_aa_genopladelige_batterier__8_stk____gp_1000_mah_aaa_genopladelige_batterier__4_stk_-p-4343.html?cPath=239_36_159&osCsid=1e63134a5cdb3b005ffd99dab568ccf0
LADER:(link fjernet)
eller
LADER:(link fjernet)
Hvis I mener det ikke kører ordenlidt med disse batterier hvilken multilader kan I så anbefale. Jeg foretrækker selvfølgelig AA bat pga. de også bruges i min xbox. På forhånd tak
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 3 Emner: 16 Svar: 69
Jeg ved at I ved det ;D
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.630
Hvis du absolut vil handle med batteribyen, så har de denne her
(link fjernet)
Den ser rimelig ud og kan lade med op til 4A , passer perfekt til dine batteripakker og prisen er iorden, eneste ulempe er at du skal have en strømforsyning for at køre på 220 volt.
Jeg har en Imax B5 som jeg bruger til at lade mine batteripakker, den kan lade både nihm og lipo m.m. , den kan fås til 598,- hos f.eks. Iccom.
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 3 Emner: 16 Svar: 69
* Vil du ikke anbefale mig at kører med AA bat i sender og modtager? (grunden til jeg hellere vil bruge penge på AA batterier er at jeg kan bruge dem i min x-box
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.630
Du kan jo bare købe en lader med 4 løse AA betterier til så har du til din Xbox.
Batterier/lader/Servo