Stempel problem {{forumTopicSubject}}
Har lige fået min Revo ind af døren..
Jeg skulle til at køre den allerførste tur, men jeg fik aldrig gang i den.. Fik nitromethanen til at pumpe rundt, men fik aldrig gang i bilen..
Bruger et 3300 mah batteri, til min starter.. Mon det er for svagt?
Anyway, efter jeg prøvede at starte, en del gange, begyndte stemplet at "låse" i top positionen.. Kigger i håndbogen og finder ud af man skal løsne det ved hjælp af tandhjulet, og evt. putte lidt olie i..
Det er gjort, men stemplet sidder stadig fast.. Og det gør at motoren ikke vil starte.. Troede jeg havde druknet motoren, men det er heller ikke problemet..
Har i nogen ide om hvordan jeg får mit stempel til at køre godt igen..
Status lige nu: Batteri blir opladt og bilen bliver varmet indenfor..
apr 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
Temmelig frustrerende, når man har glædet sig så længe, og så kører den ik engang en meter
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 59 RC-enheder: 18 Emner: 85 Svar: 1.508
apr 2009
Men i så fald går jeg ud fra at det er køletårnet der skal varmes? Eller er det et andet sted man skal varme bilen op?
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 7 Emner: 5 Svar: 347
Er du sikker på at dit batteri levere nok strøm, hvis det er nyt levere det ikke nok power.
Men som Martin siger så varm den op, og det er hele huset der skal varmes op altså lige under toppen, da det er der den klemmer... men varm den rigtig meget der skader ikke den holder ellers til 150° så du skal ikke være bange for den bliver for varm.
Men det er helt normalt, at de er trælse. Specielt til den er kørt til og den ikke klemmer mere.
apr 2009
Det mærkelige er bar at den ikke gjorde det i starten.. Fik methanen til at løbe rundt, men det som om motoren aldrig gad at tage fat :S Og nu sætter stemplet sig bare fast..
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 7 Emner: 5 Svar: 347
apr 2009
Nogen der evt. kan komme med egne erfaringer, om hvor lang tid det kan tage.. Måske der også er et par Revo ejere, der har haft samme problem.. Vil bare gerne ha et nogenlunde hint om hvor lang tid det kan tage.. Så jeg ved hvornår jeg kan begynde at blive bekymret
jul 2005
Følger: 28 Følgere: 29 RC-enheder: 4 Emner: 1 Svar: 138
evt tag ned i en klub på en klub aften der er folk mere end villige til at hjælpe nybegyndere igang
apr 2009
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 RC-enheder: 25 Emner: 132 Svar: 2.355
Tag en hårtørrer og sæt den så den varmer på den i noget tid, vent til dit køletårn når omkring 60 grader..
Hvis dette ikke hjælper, spiser jeg gerne min gamle mor
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 RC-enheder: 25 Emner: 132 Svar: 2.355
ALLE på nettet blev også løst på denne måde ..
tro mig, rådet er kommet fra prof og givet videre til dig (;
Mvh Morten H
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 26 RC-enheder: 14 Emner: 58 Svar: 823
jul 2005
Følger: 28 Følgere: 29 RC-enheder: 4 Emner: 1 Svar: 138
og så lad batteriet op lige før du prøver igen.
ellers skriv dit nummer i en PM så kan jeg ringe til dig og aftale om at komme forbi.
Stempel problem