529 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

BUGGY !!! hvad er godt ? BUGGY !!! hvad er godt ?

Hey dudes smiley
Jeg er jo ikk vildt erfaren indenfor rc endnu.. men det jeg kender mest til er jo onroad el..
men nu tror jeg det er tid til en anden form.. og har kigget lidt på buggy.. altså det skal kunne holde til store hop og crashes til en hvis grænse .. det skal være noget der må kørres med til konkurrendcce ... måske kun stock.. ved det sku ikk ! ... altså måske noget lign. yokomo BX !

Smid li en ide så er i sku flinker smiley !! taak !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BUGGY !!! hvad er godt ?
  • #1   23. sep 2009 eller en ishima RTR... FED og fin bil, til både konkurence og hygge kørsel i skoven... Buggynation.dk

Den er kommet på 3 pladsen i klubløbet og den følger godt med i toppen af klubben... følger med mugen og alle de der store mærker.

• #2   23. sep 2009 hong nor x2 nice bil

• #3   23. sep 2009 hyper 7 helt klart

• #4   23. sep 2009 ja thye

• #5   23. sep 2009 ja jeg vil os siger en tamiya 501x den kan os holde til noget (:

• #6   23. sep 2009 nej.. men 0k... kigger på det.. btw så kan mine biler indgå i en handel hvis det er !

• #7   23. sep 2009 vil os mene en hong nor x2 eller en losi 8-eight (staves)
    ishima sku være en god bil.., bare ikke særli konkurrence dygtig..., hørte jeg fra ishimas egen test kører i weekenden..

• #8   23. sep 2009
    skal du have toppen af poppen

så er det

team losi 2.0 buggy
    kyosho mp 777wc
    hong nor x2

• #9   23. sep 2009 Kyosho MP777 WC er bestemt ikke toppen af poppen mere (har selv en). MP9'eren er MEGET bedre på alle punkter, men prisen er til gengæld også derefter.

Men hvis du vil have en pro-bil, så er det stort set ligegyldigt hvilken du tager. Alle er gode, og det folk skriver herinde, er rent sagt "religion". Hvis du skal køre i klub, så find ud af hvad der er populært der - så kan du også få gode råd og tips til den bil.

Selv kører jeg Hong Nor X2, hvilket er en super bil som holder godt, til gode penge. Men som sagt så er MP9'eren også kanon fed, men prisen er høj. Mugen MBX-6 er, ligesom X2, en holdbar bil til gode penge.
    Det er de biler jeg har erfaring med. Losi har jeg hørt også skulle holde godt, og så kan de virkelig få motorer til at skrige (på grund af deres specielle drivline). Til gengæld er der ikke rigtig nogen dele fra andre bilmærker, der passer på den.

• #10   23. sep 2009 hvis du er helt oppe i de prisklasser og skal have en pro bil ville jeg sq også lige tage et kig på en o'donnel. skide fed bil, total lækker at samle, du får næsten 2 komplette biler i bilen, og den kører som en drøm!

• #11   23. sep 2009 O'Donnell er også en fed bil, ja, men:
    1) Hvis man er uheldig og får en af de første kits de kom ud med, så mangler der dele, for at man kan færdiggøre den (det problem har de dog fået løst siden, men man kan være uheldig)
    2) Der er ikke rigtig nogen i Danmark (ud over Lars Alex, og 1 til jeg sikkert ikke må afsløre :P) som kører O'Donnell i Danmark, så hjælp med setup osv kan være lidt svært at hente smiley

Men ellers en fed bil. Den skulle køre lidt ligesom en MP9.

• #12   23. sep 2009 jeg kan varmt anbefale en MP9, jeg har kørt en sæson med den nu og jeg har virkelig ikke haft nogle problemer med den, men ja den er meget dyr, men utrolig lækker!

• #13   23. sep 2009 niklas: så er det jo fordi man ikke ved hvad man bestiller:P

Det skal være team kittet man skal købe... altså o'donnel

• #14   23. sep 2009 Nicolas, jaja - men de har haft problemer med at levere alle delene til team-kittet, så der har manglet dele. Det er i hvert fald hvad man finder ud af når man læser anmeldelser på A Main Hobbies. Og de er åbenbart selv klar over det, da man (hvis man ringer til deres kundeservice) kvit og frit får de manglende dele tilsendt smiley

• #15   23. sep 2009 Men nu er det jo en el buggy som han vil have..!

• #16   23. sep 2009 niklas: det må høre fortiden til, vi har 4 kit, og det har ikke manglet en stump... så endu endgang bagtagelse der ikke har noget med nutiden at gøre. nej, det ville være hvis folk kunne holde snotten for sig selv.

• #17   23. sep 2009 oilfucker: det må være en fejl, ishima har kun test kørere i smrc klubben. hvem er den test kører?

• #18   23. sep 2009 benjamin... nååå, okay... så tror jeg diskutionen er lukket...

• #19   23. sep 2009 nicolas b : det er lars alex.., ham der fik 2.pladsen i jc3 i skive... tror nok han ved hvad han snakker om smiley Han har test kørt o´donnell her i weekenden da den var noget mere konkurrence dygtig... ikke at ishima ikke var en god bil.., men ikke i forhold til hong nor, losi og andre..

• #20   23. sep 2009 Er trf 501x en god bil ? er den konkurance dygtig ?

• #21   24. sep 2009 ... Det har Lars da fuldstændigt ret i. Ishima kan ikke helt måle sig med en super bil som O Donnell Z01B. Når Lars udtaler sig på den måde, så er det mega små justeringer vi snakker om. Lars har så meget erfaring og føling med at køre, at han kan mærke hvis bare en af dæmperne hænger en lille smule !!! - Da Lars havde prøvet en team Ishima bil, var han faktisk meget begejstret, - men proff. som han er, manglede han et par justeringsdetaljer. Jeg tror ikke det er noget de fleste andre overhovedet tænker på eller kan mærke.

Vores Ishimaer konkurrerer 100% med alle de andre mærker på banen, det mest afgørende er nok HVEM der styrer bilen. På SMRC`s bane kører vi lige op og også bedre end flere Mugen, XRay, Losi, X2ère osv. - men selvfølgelig har de mest erfarne kørere en fordel. Ishimaen går ikke mere i stykker end de andre, og øvrigt koster Ishimaen under 3000,- og er billig i reservedele.
    Prøv at se hvor meget rigtig racerbuggy du får for de penge ? Ishimaen er hver en øre værd som klubracer i den sammenligning, og kan godt sparke røv til de andre mærker, hvis chaufføren ellers kan :))

mvh. teamleder for Buggynation JessK

• #22   24. sep 2009 LRP S8BX det virker bare og holder til stort set alt.
    Jeg har kørt 3 sæsoner med min UDEN reparationer af nogen art................Og JA den har kørt galt MANGE gange.
    Vi skal køre i Skive den 10/10 så kom op og se hvor god den er.

• #23   24. sep 2009 Nicolas, hvis du lige gad at læse mit indlæg en gang til, så skrev jeg også at der var den fejl i de første kits, men at fejlen er rettet. Man skal bare være ops på at man kan være uheldig.

• #24   24. sep 2009 JA EL EL EL !

• #25   24. sep 2009 Eller benz... ikk nitro

• #26   24. sep 2009 Nicolas, desuden bagtaler jeg ikke. Jeg viderebringer information der er offentligt tilgængelig på A Main Hobbies smiley
    Og det er jo kun en god ting at O'Donnell har opdaget problemet og sender delene som mangler i de få sæt som mangler dele. Så det var slet ikke en kritik af O'Donnell.

• #27   24. sep 2009 O'Donnell er et nyt mærke i Danmark. Bilen er vildt lækker og vores
    test-bil har kørt over 10 liter med mega hård træning, og deltaget i 2
    løb, og har først knækket en steering knuckel forleden dag. Det er flot!

Importøren (New Heading) er meget aktiv og jeg ved at der arbejdes på
    rigtig god vejledning som forhandlerne kan give videre. Det er jo blandt
    andet derfor der er et team der kører med bilerne - så de kan dele ud af
    erfaringerne!

Yderligere kan man følge med på RCTech:
    http://www.rctech.net/forum/nitro-off-road/167369-odonnell-buggy-205.html

Så vælger man en O'Donnell bliver det ikke den værste hjælp man får til
    en buggy i Danmark smiley

Noget af det Lars Alex taler meget om er at man kan komme på gassen meget tidligt ud af sving og at biler bare styrer vildt godt.

Det var slutningen på den har samtale, i respekt for jonas

• #28   24. sep 2009 ja tak smiley .. nu blir jeg sku syg i skallen ... benz eler el ..

• #29   26. sep 2009 Hej Jonas!
    Har selv en HongNor x2cr, dog i nitro. Der fås et el konverteringskit til den. Der er næsten altid reservedele til den lige rundt om hjørnet (lige meget hvor man er smiley ) og det er vældig vigtig!!! Den har mere end rigeligt med justeringsmugligheder, store dæmper og er bund solid! Det med alle de mærker er nok lidt forvirrende og det med at komme først over målstrejen er mest manden bag roret, der afgøre det, med mindre man er en af de skarpe knive i skuffen smiley

Kommentér på:
BUGGY !!! hvad er godt ?

Annonce