Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  børsteløs motor
  • #1   20. mar 2005 Ja, jeg har det i min RS4 MT. Det er lige til at montere - der er ikke det store at sige til det. Kører fint, trækker godt osv:-)

• #2   20. mar 2005 Om din bil kan holde til det, ved jeg så ikke....

• #3   20. mar 2005 du skriver i din profil at du kun kan køre 2-3 min så er det da ikke sjovt

• #4   20. mar 2005 Jo, det er rigtig sjovt, hehe. Køretiden er dog nok blive længere, nu hvor jeg har ordentligt gang i batterierne. Jeg ved ikke hvor længe den lige kører nu, men der skal altså leveres noget strøm til sådan en fætter, for at få det maksimale ud af den.
    Jeg vil også hellere køre den halve tid med noget der rykker end dobbelt så længe med en sløv bil....
    Jeg mener når de bruger den i touringcars at det kan knibe med at kører de 5 min. de helst vil have den til..

• #5   20. mar 2005 ESC´en kan ikke køre med den brushless, men der er ESC med, når man køber det som kit....

• #6   21. mar 2005 Jeg har set flere køre med det sæt der.. Den bliver så vild. og motoren har den fedeste lyd.. har du råd så køb det..

• #7   21. mar 2005 Hvad skal der ellers til for at man kan få den til at køre med det sæt i? kan man godt bruge sit gamle anlæg? og hvorfor et batteri skal man købe med hvis man altså ik kan bruge sit ejet

• #8   21. mar 2005 Det er et sæt som det jeg har. Køre godt.
    Jeg køre 10-15 min på en opladning 3000mAh.
    Er lige til at tilslutte som en alm. esc og motor. og den levere god spænding og strøm til modtageren.

Den har en ulæmpe..... Den køre på sensor teknik, det vil sige at den får tilbagemelding via de små ledninger. mange systemer køre hvor de kan måle tilbagemeldingen via motorledningerne. Praktisk betyder det.

Denne esc skal køre med denne motor.
    Alternative esc´er kan bruge en hvilken som helst motor der ikke er for stor.

• #9   21. mar 2005 men hvda gav du for din og skulle du forstærke noget på den for at den ikke faldt fra hindanden

• #10   21. mar 2005 Novak SS svare til at køre med en 10 turn modified motor bare med renere træk fra lave omdr. Og der er jo ikke noget der skal forstærkes for at køre 10 Turn. så det behøver du ikke.

De koster omkring 2200,- mener jeg i Tyskland.
    Og omkring 1250,- i USA. Men fra her kommer der dyr fragt + told + moms oven i.
    Fra Tyskland er det kun fragt.

• #11   21. mar 2005 ok du har ikke din til salg vel

• #12   21. mar 2005 Måske!
    Har msn: minikubik#hotmail.com

Kommentér på:
børsteløs motor

Annonce