276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Revo 3.3 Revo 3.3

Hej Rcg.

Jeg har en revo 3.3 som er kørt til efter traxxas anbefalinger. nu har jeg så været ude i dag og køre lidt rundt med den for at stille den ordenligt og har fået af vide at den helst skal holde sig under 100 grader.
Men når jeg køre med den så ryger den over 100 og har prøvet at stille på den så den for mere nitro men det virker bare ik.. hvis jeg giver den fuld gas så når den op så den skal skifte men uden at gøre det. den hakker bare i det..
Hvad skal jeg gøre?? sys jeg stiller og stiller uden der sker nogen forbedring? kan køre med den i 2 min af gangen så blir den for varm og det altså ik skide sjovt at ha en nitro bil så:s håber nogen kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Revo 3.3
  • #1   31. mar 2010 den skal max blive 130 grader:D mellem 110 og 130c:D

• #2   31. mar 2010 okay.. det var bare ham i forretningen hvor den er købt der sagde den helst ik måtte komme over 100:)

• #3   31. mar 2010 Skær hul i forruden foran motoren, det hjælper.
    Har jeg haft gjort i begge mine karosser.
    (Det står også i manualen at man kan gøre det hvis man har problemer med varmen.)
    Manualen siger 132 grader som grænsen for "overheating" og omkring 100 grader som normal temperatur.

Er din slipperkobling spændt korrekt? Hvis den er for løs bliver din motor også for varm. (Been there - done that)

• #4   31. mar 2010 Mupersule: jeg har prøvet at køre med den uden karosse. men med samme resultat. jeg har ik så meget forstand på det at jeg tør at rode mig ud i noget med den slipperkobling. derimod har jeg aftalt med den lokale forhandler at han kigger på den lørdag og stiller den for mig så jeg også lige kan lære det ordenligt.

Men tak for hjælpen. tror jeg køber nitrobogen så jeg kan lære det helt fra bunden.

Go påske

• #5   31. mar 2010 Hvis du nu skrev hvor du kom fra, så kunne det jo være at nogen kunne hjælpe, evt. kunne du jo dukke op til et træf.
    Der er altid nogen som er flinke til at hjælpe.

• #6   31. mar 2010 kommer fra falster. men der er noget træf på lørdag hvor jeg for lidt hjælp:)

• Søren T
    Søren T Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #7   17. apr 2010 Hej Revo.

Har du fået din Revo til at køre efter de rigtigt temperature? ville høre hvaf du/I gjorde?

• #8   22. apr 2010 Sørg for at slipperkoblingen er spændt korrekt (...stol ikke på fabriksindstillingen, min for alt for løs fra fabrikken...), skær hul i forruden, indstil den korrekt på HSN og LSN.
    Nul problemer. Sværere er det ikke.
    Ang. slipperkoblingen, så sker der jo ikke noget ved at spænde den og prøvekørepå flad vej. Den er der for at beskytte tandhjul ved f.eks. landing efter hop med fuld gas. Så kan man finde den indstilling hvor den ikke slipper ved normal kørsel.

• Søren T
    Søren T Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #9   25. apr 2010 Okay, det vil jeg prøve.

Mange tak for hjælpen

Kommentér på:
Revo 3.3

Annonce