611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Champ 2.4Ghz, lidt begynder-problemer Champ 2.4Ghz, lidt begynder-problemer

Hej

http://www.morfars.dk/rc/kontrolsaet-champ-24ghz-p-4783.html

Jeg fik mit 2.4Ghz ind ad døren den anden dag. I går prøvede jeg så at sætte det til, og da jeg ikke har vildt meget forstand på det, fulgte jeg selvfølgelig manualen slavisk. Først batteriet, så ST servo'en og så TH servo'en.

Til at starte med, blinkede den røde lampe også som den skulle, så jeg trykkede den midterste knap ned, som man skal. Så blinkede den røde knap endnu hurtigere. Så er det meningen at jeg skal tænde fjernbetjeningen og den røde knap skal lyse rødt hele tiden.

Problemet var så, at den helt stoppede med at lyse, og så gik bilen i "kramper".

Jeg blev så ved at prøve, for det kunne jo ikke passe. Pludselig lyste den røde lampe ikke mere, og har ikke kunne få den til at gøre det siden.

Jeg har prøvet at skifte lidt rundt på ST servo'en og TH servo'en (bare for at prøve ét eller andet..). Kan det lade sig gøre at kortslutte sådan en modtager?

Den reagerer stadigvæk, når jeg sætter ledningerne til, så helt kortsluttet kan den jo ikke være. Den røde lampe blinker bare ikke mere.

Bilen er en HSP Bazooka, og alle batterier er fuld opladet.

Nogen idéer? smiley

Mvh Christopher N

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Champ 2.4Ghz, lidt begynder-problemer

Annonce