369 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

kasper h
kasper h
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 132

Min revo 3.3 igen igen Min revo 3.3 igen igen

Efter at have kigget efter brushless kit til min revo 3.3 og indset at det bliver da lige lovlig dyrt, så prøvede jeg lige og lege lidt med nitro motoren igen, mig og den motor er aldrig blevet gode venner.. nu er det vist over et års tid siden jeg prøvede sidste gang. dengang blev den varm rimelig hurtig. og til sidst opgav jeg.

Men nu vil jeg lige give den en chancen til, jeg har fået samlet den, og har lige fået den startet, så langt så godt.

Den står og kører i tomgang men går ud en gang imellem, hvis jeg prøver og give gas går den ud med det samme. er den for mager eller for fed?

Jeg har sat hsn og lsn på factory setting, men den går stadig ud, kommer overhoved ikke fremad.

Det positive indtil videre er at den er ikke blevet varm endnu smiley

Nogen der har nogen gode tips? har prøvet og skrue på både HSN og LSN lidt frem og tilbage, men den går ud uanset hvad.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min revo 3.3 igen igen
  • #1   2. nov 2010 Har du nitro bogen? det er en meget god guide, men jeg har dog aldrig haft problemer med trx 3.3 motoren.

men med hsn styrer du hvor meget brændstof motoren skal have, og der med også temperturen.

og lsn styre du blandingen mellem luft og brændstof.

Man skal bare finde den gyldne middel vej og så er den der.

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

#2   2. nov 2010 Lige et tillægs spørgsmål.

i tomgang er det meningen det lille og store tandhjul skal dreje med rundt?, mener jeg ikke det gjorde sidste gang jeg rodede med den?

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

#3   2. nov 2010 CPH> jeps jeg har nitrobogen, det er godt nok snart 2 år siden jeg læste den, kunne være jeg skulle gøre det igen.

• #4   2. nov 2010 nogle gange hvis motoreren tager man omdr. i forhold til fart så er det nok din slipper clutch der skal spændes det hjælper meget på varmen.

hvilket Gløderør kører du med?

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

#5   2. nov 2010 traxxas eget. det har virket udemærket, bortset fra jeg brændt et par stykker af da den kørte varm..

• #6   2. nov 2010 okay men køre du med varmt, medium eller koldt gløderør, da det ændre tændings tidspunktet f.eks. varmt gløde rør giver et tidliger tændings tidspunktet, da tråden i gløderøret er tynder og tager korter tid at varme op, end et koldt gløderør der har en tykker tråd.

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

#7   2. nov 2010 Det er vist et medium, søgte lige på nettet der kommer masser af sider frem på modelnummeret. f.eks her.

http://www.rcmart.com/catalog/rc-revo-5308-traxxas-3232x-super-duty-long-glow-plug-p-28381.html

• #8   2. nov 2010 jeg tror simpelhen, at du bare skal juster dig ud af det evt. se traxxas intro videoen:)

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

#9   2. nov 2010 Okay må forsøge imorgen, gider ikke mere idag, men nu skal den sku kører.

• #10   2. nov 2010 evt noget nyt brændstof hvad køre du på?

jeg køre på byron 25% og jeg har ingen problemer

(link fjernet)

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

#11   2. nov 2010 kører på jets 25%, købte det for 2 år siden, men det har stået i en aflukket beholder, mon ikke det er godt nok?

• #12   2. nov 2010 jo men nitro suger fugt og der holder ikke evigt

• #13   2. nov 2010 Den TRX 3.3 er noget l o r t.

Jeg sad i samme situation for omkring et år siden og jeg valgte at sælge min Revo 3.3 og købe en ordentlig bil. Det blev så min buggy.

Der erfarede jeg bare også at den motor der fulgte med RTR modellen OGSÅ var noget skrammel.

Siden har jeg fået en RB motor og den er bare så vidunderlig nem at arbejde med.
    Meget nemmere at indstille og vedligeholde.

Så køb dig hellere en ordentlig motor.
    Enten RB TM523 (den er vandvittig) eller O.S. 21TM
    Begge fås med revo beslag så du kan smide dem direkte i bilen.

• #14   3. nov 2010 Min revo har gjordt det samme og ville kun starte og ikke køre. Efter at havd rykket mit hår af satte jeg et nyt gløderør i og så kørte den  prøv lige det

• #15   3. nov 2010 hej Kasper. i tomgang er der ingen tandhjul der skal køre rundt. men gør de det er har du en kobling som slæber på. at den gård ud er måske. gammelt nitro,skidt i motor/karborator/tank/luftfilter/gløderør .osv. start forfra set alt i 0. 2,5-3 omgange ud low/high skruge,0 tomgang,fjrnkontrold på 0, så skal du bare se. mvh. kc

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

#16   3. nov 2010 Hmm ja det er sku ikke nemt med sådan noget nitro, kunne godt være jeg skulle hente et par nye gløderør, en liter frisk nitro og rense motoren.. men så skal jeg vel have nye pakninger til motoren hvis jeg skiller den ad??

• #17   3. nov 2010 du behøver ikke nogle pakninger:)

Kommentér på:
Min revo 3.3 igen igen

Annonce