{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.452 visninger | Oprettet:

Køb af ny motor til E-revo vxl 1/16 {{forumTopicSubject}}

Hej Rcgalleri..
Jeg søger en ny motor til min Revo vxl 1/16 da min Velineon motor er brændt af.

Jeg syntes at Velineon 380 brushless er alt for dyr så jeg søger nogle alternativer.
Jeg har kiggede på en motor hos hobbyking se link
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4210

Den forskel jeg kan se på Velineon motor og
KB28-47-08S 4900kv Brushless Motoren er at
Velineon motoren køre 4000 kv RPM hvor KB28-47 køre 4900 kv RMP
PASSER DEN PÅ MIN REVO og på den ESC som er standart på REVO'EN uden at den brænder af ???
eller skal jeg vælge en anden motor..???
jeg har ca 300 kr at gøre godt med inkl forsendelse.

jeg håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt

Mvh Lasse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af ny motor til E-revo vxl 1/16
  • #1   13. jan 2011 Motoren passer og er målt til at give 10kmt ekstra med samme gearing som std motor..
    Dog rammer motoren rpm limit på 50.000rpm med std esc, så jeg anbefaler du tager denne istedet for
    http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=15189

• #2   13. jan 2011 okay.. og den passer på mål m.m ??

det er fordi at jeg har brændt en esc af og nu en motor..
    Grunden er at min bil er opgraderet med metal og stål over alt..
    det vil sige stål aksler.. metal kuglelejer m.m

og det gør bilen noget tunger og der med skulle esc og motor arbejder mere.
    jeg fik afvide at jeg skulle skifte spur til 55T så motor og esc ikke skal arbejde så meget.. godt nok mister jeg lidt på toppen men det er ikke vigtigt for mig.. jeg vil heller have at bilen køre uden problemer...

• #3   13. jan 2011 Jaa, det er klogt at geare den ned smiley
    Jeps motoren passer smiley
    Til offroad så er 2cells fint med 55spurgear og std af den lille pinion (speed pinion)
    Til speedrun skal den jo bare geares til valhalla og så holder man øje med temp, kører jo som regel ikke mere end du kan se på min video før man smider nye batts i igen, da topspænding er brugt.
    mvh k

• #4   13. jan 2011 er du gal den er hurtig din bil..men jeg ønsker ikke farten men bare at den kan køre.. jeg købte den for 3 mdr siden, og har max kørt 20 min med den..
    først røg ESC og måtte købe en ny til 600 kr.. og så troede jeg den røg igen men fandt ud af at det var motoren der var røget..
    så nu ønsker jeg bare at den kan køre uden at den brækker sig igen

• #5   13. jan 2011 forresten,,når jeg bestiller inde fra hobbyking spøger den om Customs Declaration,, hvad skal jeg sætte den på ???
    jeg kan vælge 10-20-30-40-50-60-70-80-90-100% ???

• #6   13. jan 2011 Den motor jeg har i min på videos er på 6600kv smiley og med en helt anden esc, jeg vidste traxxas grejet ikke var noget at råbe hurra for, så mit blev solgt sprit nyt smiley
    Tror videoen med dokumentation af 4900kv motoren med std esc, hos jan h, gik tabt da han slttede hans gamle bruger smiley

Du skal skrive det som du føler giver bedst karma. jeg skriver altid 100% værdi på

• #7   13. jan 2011 okay.. mange tak for alle oplysningerne..

når jeg bestiller fra hobbyking vil jeg så blive opkrævet moms og gebyr i tolden ???

• #8   13. jan 2011 Ja alt over 80kr uden for EU er der chance for bliver nappet af tolden.
    Mvh k

Kommentér på:
Køb af ny motor til E-revo vxl 1/16

Annonce