1.333 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Killswitch/failsafe til LS benzinbil Killswitch/failsafe til LS benzinbil

Hej,

Jeg er ny ud i det her R/C, eller jeg har kørt mindre biler for mange år siden. Nu har jeg købt sådan en her:

http://www.cenracing.com/cars/Matrix5/Matrix5-MT.html

Jeg har opdaget at der ikke er nogen sikkerhed i (KS/FS).

Kan I anbefale en der vil virke til min bil, inden jeg måske vinker farvel til den ud i horisonten?

Der er 3 kanaler på fjernstyringen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killswitch/failsafe til LS benzinbil
  • #1   13. apr 2011 Jeg kører selv med sådan en her, og det virke sku rigtigt godt

(link fjernet)

• Cattle 5
    Cattle 5 Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 3 Følgere: 6 Svar: 148
  • #3   13. apr 2011 Mange tak for hurtige og gode svar! FG-hobby ligger lige i nærheden, så der skulle jeg måske kigge forbi.

Jeg har lige et andet spørgsmål også: Han der har haft den før har ikke tjekket olie i støddæmperne og de er faktisk næsten tomme, så den hopper en del.

Hvilen olie ville I komme i til sådan en krabat på 15 kg? Den bliver brugt til sådan lidt forskelligt Mark/grusbane med lidt hop og i skov. Jeg kan se at de findes i mange forskellige tykkelser, som jeg ikke forstår ret meget af.

Ved I i øvrigt om der ligger nogle baner i trekantområdet (Vejle, Kolding, Fredericia, Middelfart), hvor man kan køre?

• #4   13. apr 2011 Hvis du alligevel kan en tur forbi FG-hobby så få da lige en snak med ham om det.
    Så kan du jo købe det med sammentide

• #5   13. apr 2011 Yep, selvfølgelig smiley

• #6   13. apr 2011 Endnu en kopi af en kopi af en kopi

Sorry for ot.

• #7   13. apr 2011 du kan køre i kolding inden så længe, vi starter på tirsdag med de indledende øvelser til den nye bane

rc-royal.dk for mere info

• #8   13. apr 2011 Perfekt med en bane i Almind, da jeg bor i Taulov 3 km væk!
    Hvornår regner I med at banen er klar? Er der en beskrivelse på jeres hjemmeside, synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget, men har kun kigget hurtigt......er jo på arbejde smiley

I Taulov har vi den gamle BMX-bane. Den er perfekt til lidt øvelseskørsel. Den ligger på Holmemarksvej (se evt. google-maps/satelit).

• #9   13. apr 2011 Kim H:

Hvad er originalen så, Killer Bee?

• #11   13. apr 2011 Mark Hallum - med den ryk der er i Zenoah er der også flere kræfter = flere omkostninger.. Der jo ikke noget træk i kopi motorerne i mit hovede.

Men super Thomas, glæder os til at se dig hos RC-Royal.. Skal selv til at starte derude igen efter at have hjulpet i første omgang med første bane om at bygge op - og derefter holdt en pause smiley

• #12   13. apr 2011 Der er indbygget failsafe i de fleste ordentlige radio anlæg (futaba/spectrum osv) så hvis din plan er alligevel at købe en ordentlig fjernstyring ( og der ender de fleste smiley så fremskynd investeringen og spar den separate failsafe, som man aldrig bliver rigtig fortrolig med smiley

• #14   13. apr 2011 Jeg vil nok helst ha' noget der slukker motoren. Kan man få et ordentligt der kan det? Den bane i Kolding der skrive om længere oppe i indlægget kræver kill-switch.

Hvad kunne et ordentligt sæt være?

• #15   14. apr 2011 hvis prisen også tæller så er spectrum dx3s eller r en kanon sender. og kan tit findes her inde til små små penge.og er det toppen af poppen der lyder mest tiltalende så er Futaba 4PKS et strålende valg.

• #16   14. apr 2011 Med Kill Switch plejer det at betyde Manuel Kill-Switch, der kan tilgås, uden at skulle tage karossen af bilen.

MEN: En fjernstyret Kill-Switch er en GOD idé

Hvis du kun vil køre med bagbremser, så kan du bruge 3'dje kanal til en fjernstyret Kill-Switch.

Hvis du som mig vil have frontbremser, så er det en god idé, med en fjerde kanal, til Remote Kill-Switch.

Når FG Hobby ligger lige i nærheden, så tag en snak med dem. Deres gode ry er også nået til Grønland. smiley

• #17   14. apr 2011
    Min bil kan kun bremse hjulene samlet, så jeg har den 3. kanal ledig.

Kommentér på:
Killswitch/failsafe til LS benzinbil

Annonce