655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Søges hjælp Xcelorin ECS Søges hjælp Xcelorin ECS

Hejsa.
en expert herinde med forstand på losi Xcelorin

ingen kontakt til ecs via pc kabel. testet ok på anden ECS
blæser tænder men jeg kan ikke fange den

når jeg tænder ecs kommer blå led on men der sker ikke noget når jeg gir gas.
sender / modtager testet på anden ecs/motor.
motor testet ok på anden ecs
trykker vi programerings knappen og tænder bliver gul led tændt og vi kan ikke kalibre gas
er det bare en DOA ?
eller mig der gør en fejl.

vh
tommy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søges hjælp Xcelorin ECS
  • #1   19. apr 2011 har du et program kort du kan prøve med ?

• #3   19. apr 2011 har stået 1 time sammen med nørgaard og prøvet diverse ting men intet hjælper :o(
    og det lort er lige kommet ind af døren fra losi ..
    men hva så venter vi lige en slat tid mere
    vh
    tommy

• #4   19. apr 2011 Generalt er losi elektronik ikke i samme klasse som deres biler desværre. I vores klub er der rigtig mange der kører 1/8 el menier kører losi men ingen af den brug losis el

• #5   20. apr 2011 Hejsa,

Kant - Hvor har du denne påstand fra? Vi er også mange i skanderborg klubben der kører el, og efter min bedste overbevisning, er der lige så mange problemer med Tekin, Mamba osv. som der er problemer med Losi esc!

Jeg har set en del Tekin sæt stå af, jeg har set mamba sæt stå af, jeg har set Losi systemer stå af - jeg er ikke sikker på, at der ikke er "problemer" med samtlige 1/8 escér der er på markedet i øjeblikket, eller rettere sagt - jeg tror de kan stå af alle sammen ...

I øjeblikket kører jeg med to systemer, et Losi system, et Mamba monster V3 system - der er ingen tvivl, jeg syntes bedst om Losis system. Desuden har jeg brændt to x Tekin RX8 af sidste sæson.

God påske til alle smiley

Vh Nørgaard

• #6   20. apr 2011 køre også men losi i min slash det virker bare

• #7   20. apr 2011 Jeg kan bare se i sos at der stort set ikke er mosen der har losis system der bruger de fleret andre mærker selv kører jeg med robitronic og er ganske godt tilfreds. Tror problemet er at folk ikke sætter sig nok ind i hvad det er de har med at gøre og derfor brænder esc og motor af

Kommentér på:
Søges hjælp Xcelorin ECS

Annonce