995 visninger
|
Oprettet:
HPI Firestorm T10 - Startproblemer {{forumTopicSubject}}
Jeg modtog i går en helt ny HPI Firestorm T10, og har tilkørt den. Men jeg har stadig problemer med den, som jeg vil høre, om nogle af jer kunne hjælpe mig med. Jeg har aldrig før haft Nitro bil og kender ikke særlig meget til emnet.
1) Men bilen køre, når den står i tomgang. Hvilken skrue skal der skrues på, for at sætte tomgangen ned, så bilen står nogenlunde stille?
2) Når jeg vil bremse bilen, så går motoren ud med det samme. Hvad skal jeg indstille, så den ikke gør det?
I kan evt. henvise til linket her, så er det lidt nemmere at forstå, når I skriver nogle info
(link fjernet)
På forhånd tak for hjælpen.
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 22
http://www.rcnightmare.com/wp-content/uploads/2011/04/hpi-engine.jpg
den skrue du kan se yderst til venstre på karburatoren er tomgangsskruen! det er den med en lille fjeder på.. den skal skrues mod uret for at sænke tomgangen og med uret for at hæve tomgangen..
vil tro at grunden til den går ud når du bremser er fordi den ikke kommer langt nok ned i tomgang til at koblingen slipper..
havde samme problem med min drifter, men det var fjederen i koblingen der var gået, så den os kørte hele tiden, men du skriver du din er helt ny, så det burde ikke være problemet!
dec 2004
Følger: 14 Følgere: 33 RC-enheder: 19 Emner: 102 Svar: 2.162
dec 2010
Følger: 31 Følgere: 27 RC-enheder: 42 Emner: 62 Svar: 598
HPI Firestorm T10 - Startproblemer