{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tuning hjælp
  • #1   28. jun 2005 trå sku ikke du kan tune de biler du har hvis du skal have en rc der kan tunes skal du vælge hbx eller ander som tamiya og kyzho osv

• #2   28. jun 2005 hvorfor ikke? Duer en større motor og de der turboladere eller hvad det hedder ikke dertil da?

• #3   28. jun 2005 turbolader hvad fanen er det for noget biiiip ? jeg trå sku ikke du kan komme en støre motore i den bil du har dig der jeg lejet selv med en gammel fætter br bil jeg satte et bat mere til men det svære forker der får gik den ild ik så smart men hvis jeg var dig så købte jeg mig en hbæ eller et andet mærke

• #4   28. jun 2005 men det er mig der er mig og jeg gider ikke give så mange penge for et stykke legetøj. Jeg synes bare det hedder turbolader. Det er en ny printplade der ikke brænder sammen af større motor. Og self brændte din af hvis du smed et batteri mere på. Så får den jo flere volt end den kan holde til. Så det var da for dumt

• #5   28. jun 2005 tjaaa
    det var en sjankse af tage men jeg siger der var fordig jeg hadet laveet det forkert det med battrierne
    hadet lodet dem får kert på men det var også en skod bil fra fætter br lort

• #6   28. jun 2005 du havde vel bare serieforbundet dem i stedet for at parrallelforbinde dem...

• #7   28. jun 2005 Ja, hvis du bare vil have el, så kan du starte med at købe en Tamiya. Det er en fin begynder RC. Har nemlig selv en, og den køre fin. Jeg går også og tænker på at smide en tun-motor i den! Og sådan en standard Tamiya køre jo ca. 30-35 stykker. Og dem kan du jo tune til at køre 60 km/t, måske mere! Men hvis du vil have endnu mere fart, så køb nitro!

• #9   28. jun 2005 gider som sagt ikke bruge så mange penge på et stykke legetøj. nitro er så røvdyrt. og jeg skal ikke have 100+... bare de der 60 km i timen ville være fint. kand et ikke lade sig gøre med min? er ligeglad med det er nikko. det er billigt og det er det der er hele ideen i det. jeg går meget mere op i udseendet end alt det andet

• #10   28. jun 2005 den du har købt er ikke noget værd og den kan ikke tunes da det bare er noget ling jang pis for at være helt ærlig man får hva man betaler for så enkelt er det man kan ikke få noget som kører 60 km/t og som er billig

• #11   28. jun 2005 Nikko biler er til børn i 10 års alderen og under...

Det hele hænger sammen, skal du have noget der kører stærkt, skal det være af ordenligt materiale. Da det kan tåle at blive tunet op med bedre motorere osv.

Kommentér på:
Tuning hjælp

Annonce