698 visninger
|
Oprettet:
Ny nitro motor {{forumTopicSubject}}
Hej som overskriften siger skal jeg ha en ny nitro motor den jeg har sidene i min bil nu er en kyosho GS21 nogen der ved hvilken moter jeg jeg skal ha istedet for den skal helst passe direkte i min bil bilen ved jeg ikk meget om det er en onroad bil
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 26 Svar: 59
Ville denne motor passe??
jul 2006
Følger: 32 Følgere: 56 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 1.219
Personligt ville jeg gå efter en ny kyosho så du er sikker på at det passer. (har i øvrigt en gsr28 du kan få rigtigt billigt)
//Dan
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 151
aug 2007
apr 2008
Og som udgangspunkt så kan du ikke bare sætte den i din bil, men dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre. I din maunal på side 29 og 30 kan s´du se at der dkal bruges nogle beslag som skal sættes mellem moter og bund hvor den motor den er født med skrues på direkte i bundpladen.(typisk Kyosho) Der ud over skal du sikkert lave noget om så du kan monterer den koblingsklokke og tandhjul du har og det kan godt være vanskeligt hvis men ikke ved hvad man har med at gøre.
Har du som du skriver ikke meget styr på det ville jeg finde en original Kyosho motor og sætte i (dyrt) eller finde en der kan hjælpe m,ed at tilpasse den så den passer for det kan godt lade sig gøre...
Held og lykke.
Men læs din maual så bliver du meget klogere..
aug 2007
apr 2008
god fornøjelse...
Ps.. gælder også andre... KØB ALDRIG EN BRUGT BIL UDEN AT FÅR MANUALEN MED. Den er vigtig når i skal købe reservedele, og se hvordan det er samlet...
HUSK DET..
aug 2007
Ny nitro motor