856 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mads B
Mads B
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 34

Batterier til e-revo brushless Batterier til e-revo brushless

skal have nogle 3s batterier til min revo, har fundet 3 jeg jeg skal vælge mellem, efter hvad jeg kan se på målene og hvad folk skriver af komentare til batterierne, skulle de passe i den uden at skulle skære i batteri boksen, men hvad ville i anbefale til den.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11956__Turnigy_nano_tech_5000mah_3S_45_90C_Lipo_Pack.html

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__19153__Turnigy_nano_tech_5000mah_3S_65_130C_Lipo_Pack.html

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21943__Turnigy_nano_tech_5000mah_3S_40_80C_Lipo_Pack_TRA2872_Slash_Slash_4x4_.html
(hælder mest til dette da der allerede er traxxas stik på, men hvis i skulle anbefale et af de andre, smider jeg ec5 på det hele.)

kom gerne med andre anbefalinger også, hvis der skulle være alternativer.

har også kigget på nogen fra Team Orion, men er det pengene værd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batterier til e-revo brushless
  • #1   5. apr 2012 Det første linke passer fint i revo for skal selv købe dem

Og 45 til 90 c er meget

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    nov 2010

#2   5. apr 2012 kan jeg så ikke ligeså godt tage det med den største afladning? eller bliver det for meget?

• #3   6. apr 2012 Du kan aldrig få for høj C/afladning. Det betyder bare hvor meget det kan tåle og aflade. Så jo højere, jo bedre.
    Man kan så tale om at det måske ville være lidt overkill/unødvendigt, hvis det nu kostede MEGET mere.
    Men se på hvad din ESC kan klare. Og vælg så et batteri der i hvertfald kan levere det samme, konstant. Men gerne lidt mere.

Altså 45C er 45 gange afladning af den kapacitet batteriet har. Så er batteriet på 5000 mAh (5 amperer) Så ganger du bare de 45C med 5A. Så har du den strøm batterierne kan levere.
    Og med 45C og 5000 mAh, så er der højt til loftet. smiley

Kan ikke huske størrelsen på batteriboksen. Men hvis det nederste du linker til passer, så ville det være ganske oplagt. Så skal du ikke ud og lodde stik. smiley
    Men om de TRX stik kan klare den store strøm, det aner jeg ikke.

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    nov 2010

#4   6. apr 2012 Er traxxas stikkene ikke opgivet til 100amp ca?

Men det du skriver med ESC'en er jeg ikke helt med på?
    det er en Mamba monster der sidder på den jo.

• #5   6. apr 2012 Mamba Monster ESC´en, som der sidder i eRevo´en, er skrevet til at kunne håndtere 120 amperer konstant. Så du skal bare sørge for at de batterier du køber, kan levere det samme eller lidt mere. Men kan batterierne levere 200 amperer konstant, så gør det heller ikke noget. Bare du ikke går hen og betaler "overpris" for nogle batterier der kan levere meget mere. (Hvilket du så heller ikke gør hos HobbyKing)

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    nov 2010

#6   6. apr 2012 Det endte med at blive dem med traxxas stikket, 4 stk, så må jeg se om det er noget ved:)

• #7   6. apr 2012 Jeg tror bestemt det er noget der spiller med dem du har valgt. :o) Ifølge data på dem, er der rigelig med saft og kraft i dem.
    Og du har sikret de passer i batteriboksen? Den kan jeg ikke selv huske hvordan den var.

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    nov 2010

#8   6. apr 2012 Jep de skulle kunne være der uden at skære i noget:)

Kommentér på:
Batterier til e-revo brushless

Annonce