{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP motor
  • #1   25. jun 2012 Så vidt jeg forstår er drivlinjen låst?

Kan motoren kører rundt når den ikke er i bilen? Kan drivlinjen kører rundt når motoren ikke er i?
    Hvis begge dele kan, så er det nok fordi motoren sidder for tæt på spurgearet.

• nikki k
    nikki k Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   25. jun 2012 det er en nitro motor med kobling
    ja alle drivlinjer kører fint det er kun motorn der ikke kan komme rundt

• #3   25. jun 2012 hvis du har nitro i tanken og har primet motoren, kan det være den er druknet. Det kan gøre det meget svært at få motoren rundt. Prøv at fjerne gløderøret og så dreje motoren.

Tjek evt nitromekanikeren.dk for mere info.

• nikki k
    nikki k Tilmeldt:
    feb 2010

#4   25. jun 2012 her slet ikke haft noget nitro i den i nu :S har også prøvet at fjerne gløderøret men heller ikke nu kan den

• #5   25. jun 2012 hvis den er helt ny og ikke kørt til endnu, ja så er den meget hård at trække rundt.. og netop grundet den er så hård kan den ikke tåle mishandling før den er kørt til.. tjek niels hjemme side som der linkes til...
    Varm den op til en 100grader så er den betydlig nemmere at trække rundt og gør dette hvergang du starter den i så lang tid du orker da det vil forlænge levetiden af motoren..

• #6   25. jun 2012 Hvis bilen/motor er helt ny er det nok fordi den bider sig fast i toppen (stempel går i top) det kan være nødvendigt "lige" at hjælpe den lidt med en skruetrækker på svinghjulet, er den med trækstart,......?? tag evt en hårdtører og varm motor/blokken godt op og hal så forsigtigt i snoren,............

/Mikael

• nikki k
    nikki k Tilmeldt:
    feb 2010

#7   25. jun 2012 tak alle sammen prøver lige nogen af de ting. fedt der findes mensker som jer smiley
    skal jeg prøve at komme et par drober nitro i i mens jeg varmer og trækker i mortoren ?

• #8   25. jun 2012 Lidt afterrun olie eller måske lidt luftfilter olie,.....

/Mikael

Kommentér på:
HJÆLP motor

Annonce