2.350 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Åh nej, har jeg spidlt 1100kr på en Futaba PM3 ? Åh nej, har jeg spidlt 1100kr på en Futaba PM3 ?

Jeg er ret ny i denne hobby - har bashed lidt rundt med min Rustler et par år og har lige købt mig en SCX 10.
Forleden var jeg hos en forhandler og kikkede lidt på diverse sendere.
Jeg synes ikke, jeg har brug for telemetri, så forhandleren hev en Futaba PM3 frem (ikke PM3-X) og "snakkende for sin syge moster" om, at det var en fed sender og jeg sparende 600 kr på Futaba's næst bedste model, lige under deres topmodel.

Jeg har ikke kørt med senderen endnu, men fandt ud af, at den er udgået og "udskiftet" med PM3-X, som har nogle specielle funktioner for Crawlere.

Jeg ved s.. ikke, om jeg skal føle mig lidt snydt, jeg synes det lader til, at de fleste af jer kører med Sanwa eller Spectrum ?

Jeg købte et Lipo til den og da jeg puttede det i, syntes jeg den føltes meget tung og klodset. Jeg er osse lidt skuffet over den ikke har Crawler funktioner, men det er selvfølgelig min egen skyld men jeg ikke lige vidste der var to modeller - PM3 og PM3-X.

Jeg ved ikke, men jeg har brug for lidt input fra jer, som er mere garvede - har jeg købt en "død Futaba sild" eller er det en ok sender ?

Handler det ikke i bund og grund om, at man synes senderen ligger godt i hånden eller er der andre ting, som er vigtige når man er amatør som mig ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh nej, har jeg spidlt 1100kr på en Futaba PM3 ?
Kommentér på:
Åh nej, har jeg spidlt 1100kr på en Futaba PM3 ?

Annonce