512 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Outrunner motor. Outrunner motor.

Hej Rcg.

Nu har jeg været så heldig at få mig en SCX10 med en outrunner motor på. Men har et lille spørgsmål. Bilen kører hurtigere baglæns end den gør forlæns. Kan man ændre det på nogen måde?! Tænkte på om man kunne bytte rundt på de 2 signal kabler evt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Outrunner motor.
  • #1   19. okt 2012 Det med at bilen køre hurtigere baglæns end den gør forlæns har ikke noget med motor eller vognen at gøre.
    Det er din ESC der er ”Vent” forkert så den køre baglæns når du køre forlæns smiley
    Hvilken ESC har du på den nu????

• #2   19. okt 2012 Det var også lidt det jeg mente:) men er det bare at bytte rundt på de 2 signal kabler? Jeg har sådan en fin hobbyking ezrun 35a sl.

• #3   19. okt 2012 Bytter du rundt på to af dine motor ledninger så kører den frem når du trykker tilbage så gør du det skal du også reversere "gassen" på din sender.

Så bør det virke !

• #4   19. okt 2012 Ok vil jeg prøve,tak!:)

• #5   19. okt 2012 Det hjalp:-) mange tak skal i have knejte!

• #6   19. okt 2012 Skønt god tur

• #7   19. okt 2012 Tak og lige over:)

• #8   19. okt 2012 Du behøver ikke at ”reversere gassen”, men du skal under alle omstændigheder lave en ny Start opsætning af ESC´en så den er tilpasset senderen.
    Derefter kan det være at du skal bytte om på ledningerne smiley

Start opsætning af EZrun (husk at motoren skal være tilsluttet, ellers er der ikke noget der virker)
    Fjernstyringen (senderen) skal også være tændt.

1 - Tænd ESC med setupknappen i bund, og slip knappen når den blinker rødt og bibber.

2 - Tryk en gang på knappen for at sætte nulpunkt (ESC beeper 1 gang)

3 - Speederen i bund og tryk på knappen en gang igen (ESC beeper 2 gange)

4 - Bremsen i bund og tryk på knappen (beeper 3 gange)
    Nu er din Ezrun sat op til din sender og er klar til at bruge, og hvis du vil fin indstille din ESC, vil det herfra forgå med programkort.

5 - Sluk det hele og pil ESC´ens stik ud af modtageren og sæt det i Programmerings kortet, husk at vende stikket rigtigt.

6 - Tænd ESC´en og du kan nu programmer din ESC til det nu skal bruge den til, husk at trykke OK efter det du omprogrammer hver gang, sluk det hele efter endt Programmering smiley

7 - Sæt stikket tilbage i modtageren og den er klar til at køre.
    God fornøjelse smiley

8 – Skulle din motor køre den forkete vej, byt om på to af motor ledningerne, så skulle det virke smiley

Kommentér på:
Outrunner motor.

Annonce