992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Servo reverse på Ascoms Technisport + DR224 Servo reverse på Ascoms Technisport + DR224

Jeg har brug for lidt hjælp af jer kloge hoveder herinde. Jeg har købt et brugt Ascoms Technisport 2.4ghz anlæg, som jeg skal bruge til min 5 årige søn.

Jeg skal have vendt servo retningen, men kan simpelhen ikke finde ud af det.

Jeg har læst i denne manual
http://www.happysale.dk/images/Acoms%202.4ghz%20dansk.pdf

Men det bliver jeg ikke rigtig klogere af. Kan godt læse at man skal køre throttle og servo ned i laveste værdi, men hvilke knapper skal jeg skrue ved ?

Har prøvet lidt af hvert med at køre flere parameter ned, og så holde knapperne nede i 2-3 min, men der sker ikke en dyt.

Er der nogen af jer der har et sådan anlæg, som kan hjælpe, da jeg er ved at gå bersærk smiley

Takker på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Servo reverse på Ascoms Technisport + DR224
  • #2   25. mar 2013 Du skal dreje ratkontrollen helt ud til den ene side og holde den der. Imens trykker du på den lille stearing trim knap ved siden af ratkontrollen, og holde den inde til værdien er helt i bund og den bipper nogle gange. Så vil du kunne se at den skifter fra nor til rev (eller omvendt) i displayet.

• #3   25. mar 2013 Eller hvis du kommer i nærheden af Gjern på et tidspunkt kan jeg vise dig det smiley

• #4   25. mar 2013 Tak for input, jeg vil prøve det med det samme.

Namflow>, hvis det ikke virker, så er der ikke så langt til Gjern fra Silkeborg, men jeg ser lige om det virker.

Kommentér på:
Servo reverse på Ascoms Technisport + DR224

Annonce