1.201 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Morten M
Morten M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18

Diffrentiale problem. Diffrentiale problem.

Hej RcG ...

- Igår Ringede kærestens lillebror på 12-13år at han havde byttet sin (Harley chopper, Kina kopi ) for en Rc bil..

Jeg har ikke nogen erfaring med at lave rc biler, men kendskab til diverse rep. opgaver. af biler mc scooter osv..

så jeg tænkte det kan jeg sagtens ordne..

Problemet ligger i : Når den er startet op kan man se den prøver og trække, men når den får gas, sker der intet. self en masse omdrejninger men ingen bevægelse.

-Jeg tjekkede som om koblingen var i stykker som på en Knallert, men det var det ikk, og derfor samlede jeg den igen, og lagde mærke til at differentialet ikke kan overføre kræften videre til hjulene.. kan også se at det virkelig at hærget det diff. så søger hjælp til hvordan man evt kan justere det, eller hvor jeg kan få dele til den..

Det eneste jeg ved om den, motoren er G260rc1 ..
Billeder taget for at I kloge mennesker kan se hvordan og hvorledes, og forhåbentligt kan hjælpe og guide mig
på forhånd tak

P.S Hvis der forefindes en hjemmeside om fremgangsmetode til reparation af disse rc biler, vil det være en stor hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diffrentiale problem.
Kommentér på:
Diffrentiale problem.

Annonce