kan ikke få min bil til at holde stille :-( kan ikke få min bil til at holde stille :-(
Hej
Jeg har prolemer med at få min nitro bil til at holde stille når jeg slipper gassen, jeg har prøvet at indstille motoren ved at skrue de forskellige skruer det stykke ud som passer til den motor jeg har og det kører den også fint med men bremser jeg den og slipper bremsen begynder den at rulle fremad, har prøvet at pille ved tomgangs skruen og får jeg den til at holde stille går den så lavt i tomgang at den tilsidst går ud.
Jeg skftede for lidt tid siden motor, på den gamle motor var der 15 tænder på det lille tandhjul på motoren som går over og får fat i det store tandhjul på bilen og på den motor der er på nu er der kun 14 tænder, men det burde vel ikke have noget med det at gøre? sætter jeg benet foran bilen så den ikke kan rulle er det som om det lille og store tandhjul står og vibrerer men det er vel klart når den vil rulle hvis jeg flytter benet.
Hvad kan der være galt? håer der er nogen som kan hjælpe mig.
Mvh. brian
maj 2012
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 5 Emner: 65 Svar: 1.005
jan 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
Sidder kolingen nde ag det lille tandhjul i motoren og hvordan kan man se om den er for løs? og hvad er koblingsklokkerne?
Hvordan kan jeg justere min servo? kan se at karburatoren går helt i bund ved gassen så det er ikke fordi at den får lidt gas hvis jeg slipper gassen.
jan 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
Hvordan kan jeg se om koblingsbakkerne er slidt og det er derfor den ikke står stille og passer alle bakker i eller skal man være opmærksom på noget, kan se nogen her en fjeder rundt om og andre har 3 arme og 4 arme.
Hvad gør det at jeg har sat en 14 tands på istedet for en 15 tands?
maj 2012
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 5 Emner: 65 Svar: 1.005
Det giver en smule lavere topfart med bedre bund.
jan 2006
Følger: 29 Følgere: 32 RC-enheder: 12 Emner: 75 Svar: 824
kan ikke få min bil til at holde stille :-(