ESC {{forumTopicSubject}}
Hej herinde
Med chance for at i nok ruller øjne eller syntes det spild af tid/penge så har jeg et par spørgsmål....:-)
Har fået et par ældre HBX biler i forbindelse med andre handler, og jeg ved godt de ikke er det bedste... Har bestem mig for at jeg vil lave dem til mine nevøer på 5 og 8 år og tror nok de er lidt ligeglade med at det er HBX:-)
Det drejer sig om en on road og en off road bil. Der mangler ESC og styring til dem begge.
Vil i den forbindelse høre om der er nogle som kan komme med nogle forslag til noget billigt ESC, de kører begge med std. motor.
Styringerne skal jeg nok finde billigt herinde, men syntes ikke der er nogle standard ESC. Har kigge på Ebay og fundet nogle kina ESc men ved nu ikke hvor gode de er ( de koster ikke mere end 12$)
Håber der er nogle af jer der kan komme med nogle forslag til hvordan jeg får gjort de to biler klar til billige penge...
Så hvis i ligger inde med nogle billige stumper som i ikke lige har fået sat til salg så vil jeg gerne høre fra jer.
På forhånd tak
Jannik
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 12 Svar: 353
Følger: 13 Følgere: 186 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.944
Men de virker glimrende
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 55
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__32025__HobbyKing_X_Car_45A_Brushed_Car_ESC.html
Vil den være god nok til en std. motor. Hvor mange turns har de std. motorer normalt?
Har også overvejet at tage nogle ting fra en af mine andre biler og så gøre den brushless, men ved ikke så meget om det, er af den gamle skole, hvor der ikke var alt der brushless:-)
Er vi ikke enig om at det kræver en anden ESC og så selvfølgelig en anden motor, det vill i så fald være til en off road så hvad kigge man på der med hensyn til motor størrelse i brushless? Hvad med batterierne, kan en brushless godt køre på "normale" batterier?
Ved godt det er totalt begynder spm. men det er helt nyt for mig det brushless
ESC