970 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

E-Jato næsten færdig:) E-Jato næsten færdig:)

Så er jeg efterhånden kommet så langt at jeg kan begynde at dele lidt af mine erfaringer med jer omkring ombygningen af en af mine gamle Jatoer, Jeg har to Jato 3.3 så jeg besluttede mig for lidt tid siden at den ene skulle bygges om til en elektrisk:) Processen er kørt gnidningsfrit lige indtil jeg skulle til at låse gear kassen i 2.gear for en to trins kasse er ligegyldigt da den børsteløse motor har rigeligt med kraft til at trække fra i andet gear, men hvordan gør man så det? Jeg fandt frem til en temmelig simpel måde, jeg skruede skruen til at justere slyngkoblingen slippepunkt ud og skruede en lang skrue ind i hullet, jeg savede det overskydende af og har fuldt metal epoxy rundt i hele resten af kanten og ned i skrue-hullet, så nu er koblingen låst fast til tandhjulet og den trækker nu fra start i 2.gear (hvis det altså holder) når det er tørret og pudset lægger jeg en video op af det!
Hvis nogen har spørgsmål eller brug for hjælp omkring ombygningen af en Jato 3.3 til elektrisk eller har brug for hjælp til at låse en gearkasse så er de velkommen til at spørge, her er også lidt billeder af projektet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.
  • Fix the leg of my bed 500 kr.
  • Fastsættelse af gelænder 500 kr.
  • Slå græs 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E-Jato næsten færdig:)
Kommentér på:
E-Jato næsten færdig:)

Annonce