{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Martin B
Martin B
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 40

Hvilken pinion {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt 2 sæt Skyrc leopard 60a 9t 4370kv brushless motorsæt.
Et til min tl-01 onroad og et til min tl-01 offroad begge er med kuglelejer, Carbon shafts og speed tuned gear set.

Hvad skal jeg have a pinion gear til de to? 19-21-23?

Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken pinion
  • #2   27. aug 2014 Ja jeg er enig, har det samme motorsæt og det er faktisk et rigtig fint sæt og kan både tage store og små pinions, så det er bare hvad du har lyst til, hvis du ikke er en rutineret kører så mærker du nok ikke forskellen fra 19-21, så hvis det var mig ville jeg nok købe både et 19 og et 23 og prøve begge dele:)

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 40
    #3   27. aug 2014 Tak for input.... Jeg tænker også på om offroaderen kan holde til at jeg har 23t eller om det bliver for voldsomt når den skal rive alle fire hjul rundt på græsset smiley

• #4   27. aug 2014 Til offroad ville jeg helt sikkert gå efter optræk smiley

• #5   27. aug 2014 Ja offroad skal du bare smide det mindste på når det er 4hjuls træk, ellers går den hen og bliver meget varm når du kører, på min e-jato kører jeg med 17t pinion og 56 spur og det er faktisk lige på grænsen af hvad den motor kan klare og det er baghjulstræk, så med 4 hjulstræk ville jeg måske gå noget i stil med 15-56 hvis du rigtig vil have noget ud af det, den skal nok blive smidt op på en 40-50 km/t alligevel og det er sgu fint til offroad

• #6   27. aug 2014 Bare husk du ikke kan bruge det til en hujende fis hvad andre kører med af spur & pinion med mindre det enten er en bil helt magen til eller i det mindste een med ens intern gearing eller noget meget tæt derpå.

Brug evt en lille "Rc gearing app" til din telefon - den er er nyttig hvis du på en nem måde vil have helt styr på hvad der foregår.

Kommentér på:
Hvilken pinion

Annonce