Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  luft og benzin skruer
  • #1   9. nov 2014 Du har 3 skruer:
    Tomgang, LSN og HSN.
    Tomgang justerer - tomgangshastigheden via gasspjældets åbning.
    LSN justerer mængden af benzin ved lav hastighed og HSN mængden af benzin ved høj hastighed.
    Søg på nettet for standard justering.


  • #2   9. nov 2014 Syntes jeg har søgt efter det har du evt et link dertil

  • #4   9. nov 2014 Som regel siger man L skruen skal stå 1,25 ude og H skruen 1,50 ude. Det er grundindstillingen. Når man fin justere skal begge skruer som regel længere ind men prøv dig frem. Men dette er grundindstillingerne.

  • #5   10. nov 2014 Hva er h og hva er l skruen

  • #6   10. nov 2014 http://www.rcgalleri.dk/fotoalbum/guider/14378-guide_motorjustering_benzin

    Denne guide herinde fra er med billede illustration også, og en forklaring på hvad de forskellige gør.


  • #7   11. nov 2014 L skruen står for lav og justere benzin/luftblandingen i det lave område.
    H skruen står for høj og justere benzin/luftblandingen i det høje område.

    Dvs. hvis bilen mangler benzin ved fuld gas / går mager skal H skruen skrues ud til den tager maks omdrejninger ikke for langt da den så vil få for meget og derved 4 takte

    Vil den fx ikke tage gassen ordentligt i det lave kan det skyldes at den enten står for mager eller går for fed på L skruen- - Hvis den dør ud lige når du ligger gassen på den er den som regel justeret for mager / L skrugen skal lidt ud smiley

    Prøv dig frem ellers smid en pm så kan vi tage den der smiley


Kommentér på:
luft og benzin skruer

Annonce