517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Nogen der køre i Frederikshavn??? Nogen der køre i Frederikshavn???

Hey er der nogen der kører i frederikshavn eller omegn??

Vi er 3 der kører med QD biler ( EL biler ), som mgerne vil køre med andre....

Og er der nogen der ved om der ligger en onroad bane i nærheden af frederikshavn???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der køre i Frederikshavn???
  • johnni s
    johnni s Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   24. jul 2004 ja det er lige så snart jeg får min revo hjem men om der er nogen baner hmm det tror jeg sku ikke men der er da skove nok her mokring hvor jeg boer (karup)
    samson

• #2   25. jul 2004 ok, så du kører med QD biler??

I frederikshavn??

• #3   17. aug 2004 jeg regner med at få en qd her om et par uger, har lige et par rulleskøjter jeg skal af med så der er penge til en og lidt tun.. men kan da måske godt komme til frederikshavn en gang hvis det er jeg kan finde tid til det..

• #4   19. aug 2004 Ok,...hvor bor du og hvor gammel er du??

• #5   19. aug 2004 jeg har ikke haft held med at sælge mine rulleskøjter..
    det er ikk noget for dig??
    jeg har besluttet at spare sammen til en ordentlig rc biler, og køber en engang til foråret, når vejret igen bliver lidt bedre... så skal jeg nok komme til frederikshavn og race lidt med jer.. jeg er 20 og fra hjørring.. hvad med dig..

• #6   19. aug 2004 HEHE ok......er ikk li intra. i de ruller der smiley

Er selv 14.......og det ikk sikkert de andre 2 vil være med mere, men håber da....

• #7   19. aug 2004 jeg er lidt i tvivl om hvad jeg køber, men satser på en on-road bil.. måske en der kan klare lidt grus.. men til sommer er jeg nok klar til at tage til frederikshavn og prøve og kører lidt mod andre.. plejer i at køre race eller noget..

• #8   19. aug 2004 Ok lyder godt.....hehe

Vi er ikk kommet igang endnu......hvor bor du???

• #9   19. aug 2004 jeg bor i hjørring... men kan godt tage toget til frederikshavn her til næste år når jeg får taget mig sammen og kommer ned til leif o og køber en bil med det hele.. tror jeg køber en tamiya standard, helst med 540 motor eller hvad den nu hedder, så den går omkring de 40-45 også vil jeg have en noget hurtigere noget senere....

• #10   20. aug 2004 ok hehe lyder da fedt

Jeg regner med at style og tune min QD så den kommer op og kører lidt over 50+ sååå det blir fedt:P

• #11   22. mar 2005 hejsa David...
    kører i stadigvæk, jeg regner med her til april at få en lille racer, en kyosho hype regner jeg med det bliver, så kan jeg evt komme til frederikshavn en dag.. ellers kan vi nok også arrangere et træf i hjørring engang til sommer, evt ved a-z på deres p-plads eller et andet egnet sted i industri kvarteret..

Kommentér på:
Nogen der køre i Frederikshavn???

Annonce